۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۷۵۸۶۰
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه قزوین:

دوره اختبار و تثبیت در حوزه های علمیه استان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه‌های علمیه قزوین گفت: دوره اختبار و تثبیت در کلیه مدارس حوزه های علمیه کشور برگزار می شود و این دوره نیز در استان با حضور 180 نفر از طلاب جدید الورود آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام عباسي حجت الاسلام علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه قزوین ظهر امروز در مراسمی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد با تبریک قبولی طاعات و عبادات ورود به حوزه علمیه را یک فرصت ارزشمند دانست و گفت: شما طلاب جدید الورود از این که به محیط حوزه وارد شدید تلاش کنید از این فرصت های ارزشمندی که برای شما در این محیط مقدس فراهم شده بتوانید به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین بیان داشت: آن چیزی که امروز برای شما دارای اهمیت فراوان است این است که به صورت جدی دروس خود را جدی گرفته و در محیط حوزه علمیه همکاری و صمیمیت خود را افزایش دهید.

 

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: فرصت ها بسیار زود گذر است و تا می توانید این لحظات را به خوبی غنیمت شمرده و یک طلبه موفق در جامعه باشید.

 

این کارشناس فرهنگی با اشاره به برگزاری دوره اختبار و تثبیت در مدارس علمیه استان خاطرنشان کرد: در این دوره طلاب جدید الورود افزون بر آشنایی با محیط حوزه خود را با شرایط و ظوابط حوزه و راه و رسم طلبگی هماهنگ می کنند.

 

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و مذهبی برای طلاب جدید الورود در طول 10 روز به صورت متمرکز برگزار شده و 20 روز دیگر در مدارس علمیه و با حضور اساتید حوزه شروع خواهد شد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان عنوان داشت: معاونت تهذیب حوزه های علمیه بحث های اخلاقی را در این مدت 10 روزه در اولویت قرار داده است.

 

وی بیان داشت: دوره اختبار و تثبیت در کلیه مدارس حوزه های علمیه کشور برگزار می شود و این دوره نیز در استان با حضور 180 نفر از طلاب جدید الورود آغاز خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در این دوره داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی ورود به حوزه های علمیه شده اند و در مصاحبه نمره قبولی را کسب کرده اند می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: در این مدت تلاش می شود که توان علمی واستعداد پذیرفته شدگان تا حدودی ارتقا یابد تا طلاب آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی در مدارس علمیه را داشته باشند.

 

وی در پایان بیان داشت: نصیحت بنده به شما طلاب این است که بدانید اگر شما به هر موفقیتی دست پیدا می کنید این از زحمات خانواده شماست که باید همیشه قدردان زحمات و اساتید باشیم.

 

یادآور می‌شود دوره اختبار و تثبیت حوزه‌های علمیه استان به مدت 10 روز و به صورت متمرکز در اردوگاه شهید بابایی و 20 روز دیگر نیز در مدارس علمیه استان و با حضور اساتید حوزه برگزار خواهد شد./838/پ202/ب4

ارسال نظرات