۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۸۰۴۳۲
با حضور گسترده اقشار مختلف مردم؛

پیکرهای شهدای غواص در بهشهر تشییع و به خاک سپرده شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر پاک و مطهر شش شهید غواص و خط شکن هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور بی نظیر مردم ولایتمدار و شهید پرور بهشهر، مسؤولان، روحانیت و خانواده های شهدا در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
شهيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، پیکر پاک و مطهر شش شهید غواص و خط شکن هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور بی نظیر مردم ولایتمدار و شهید پرور بهشهر، مسؤولان، روحانیت و خانواده های شهدا در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

 

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر این شهیدان از مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر تا پارک ملت این شهرستان برگزار شد.

 

این گزارش می افزاید؛ پیکر این شهیدان والامقام پس از اقامه نماز در محوطه پارک ملت در مکان های چهارگانه در نظر گرفته شده در مهدیه خلیل شهر، اردوگاه عباس آباد بهشهر، پارک ملت و گلزار شهدای بهشت فاطمه به خاک سپرده شد.

 

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در این مراسم با تشکر از حضور بی نظیر و حماسی مردم و با تاکید بر اینکه در راه شهدا باید مردانه قدم برداریم، افزود: مسیر شهدا مسیری است که سبب موفقیت است و امروز رسالت ما ادامه این مسیر برای گذشتن از پیچ‌های تاریخی و سخت‌گذر انقلاب است و هر کس که به شهدا نزدیک شود، نیک‌بخت می‌شود.

 

وی افزود: تقویت خط ولایت و امامت را یکی از پیام‌های شهدا برشمرد و ادامه داد: همه ما باید حبل‌المتین را جدی بگیریم و نگذاریم ما را به این طرف و آن طرف بکشانند و حجت امروز ما مقام معظم رهبری است.

 

گفتنی است؛ شهیدان حسینعلی بالویی از بهشهر، شهید طلبه محمدصادق معلمی از ساری، شهید منصور مهدوی نیاکی و سیدحسن فاطمی از آمل، مسلم رسولی کناری از فریدونکنار، غلامرضا اسدی ولی آبادی از نوشهر، سیدرضا میرفاضلی هچیرودی از چالوس، هفت شهید غواص و خط‌شکن لشکر 25 کربلا استان مازندران هستند که مورد احراز هویت قرار گرفته‌اند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات