۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۸۱۱۲۰
ظهر امروز برگزار شد؛

همایش تجلیل از آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی همایش تقدیر و تجلیل از تعدادی از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد.
26 مرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از تعدادی از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 استان کرمانشاه تقدیر و تجلیل شد.


حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم ایران انسجام و اتحاد لازم را حفظ کردند عنوان داشت: وجود پر برکت بنیانگذار انقلاب اسلامی و یکپارچگی مردم ایران عامل شکست دشمنان انقلاب و اسلام شد.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب احساس می کردند می توانند با ورود به پاوه به اهداف شوم خود دست پیدا کنند اما با فرمان تاریخی امام راحل تمامی دسیسه های آن ها خنثی شد.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در پایان با اشاره به ورود آزادگان به کشور بیان داشت: قطعا این عزیزان با تحمل سختی و فشارهای دوران اسارت از سوی نیروهای بعثی، درس مردانگی و شجاعت را به دشمنان انقلاب و اسلام دادند.


محمد جعفر نجفی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 استان کرمانشاه نیز با حضور در این مراسم با تبریک به مناسبت ورود قهرمانان و آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: اقتدار و عظمت ایران را مدیون دلاوری های رزمندگان غیور ایران هستیم که حماسه ای جاوید آفریدند.


این مسؤول ابراز کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان با ایثار و از خودگذشتگی در برابر حملات و تجاوز دشمنان به خاک کشور ایستادگی کردند، گسترش و ترویج روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه از اهمیت والایی برخوردار است.


وی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان انقلاب و اسلام ابراز کرد: سرمایه های هر کشور، جوانان آن کشور هستند از این رو تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی و آشنا کردن آن ها با سیرت شهدا قطعا آن ها را از آسیب های احتمالی مصون نگاه می دارد.


نجفی در پایان گفت: در هر اداره و مقامی که باشیم جانفشانی های شهدا، جانبازان و آزادگان را نباید از یاد ببریم و سرلوحه قرار دادن این مردان آسمانی به موفقیت و پیشرفت جامعه کمک بزرگی خواهد کرد./857/پ202/ب4

ارسال نظرات