۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۸۱۱۲۴
آیت الله علما:

محتوای اسلام در مقابل سیاستمداران و تئوریسین های دنیا پیروز است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: قدرت اسلام کشور ما را در دنیا با اقتدار و پیروز عرصه های مختلف کرده است و محتوای اسلام در مقابل تمام سیاستمداران و تئوریسین های دنیا پیروز است.
آيت الله علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز شکست حصر پاوه در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدا، جانبازان و آزادگان اظهار داشت: حماسه پاوه نشان از همبستگی و اقتدار مردم کشور دارد و یادآور حماسه سازی های جوانان غیور این خاک است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اهداف دشمنان از ایجاد تفرقه های قومی عنوان داشت: آن ها با هدف تجزیه خاک کشور و تقسیم یکپارچگی ارضی و تضعیف قدرت نظام حاکم بر کشورها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نمی کنند اما مردم با بصیرت ایران چه ترک، چه کرد، چه لر، چه عرب و چه دیگر قومیت هایی که در کشور زندگی می کنند با همدلی در مقابل این هجمه های دشمنان ایستادند و نشان دادند تلاش های دشمنان بی فایده است.


آیت الله علما ادامه داد: این حربه دشمنان دیگر اثرگذار نیست اما همچنان از این راه سعی در ضربه زدن به دیگر کشور ها دارند، چنانکه هم اکنون در سوریه و یمن با ایجاد اختلافات داخلی قصد تجزیه این کشور را دارند و راه چاره در چنین کشور هایی ایستادگی مردم آن کشور است.


وی مردم پاوه را حماسه آفرین خواند و تاکید کرد: باید همواره چنین تاریخ های غرورآفرینی را در تقویم کشور حفظ کرد زیرا یادآور رشادت های جوانان این مرز و بوم است و یاد شهدا را در اذهان زنده نگه می دارد.


امام جمعه کرمانشاه نقش شهید چمران را در حماسه پاوه پررنگ ارزیابی و تصریح کرد: شهید چمران الگویی بسیار خوب برای مردم است که با بصیرت و بینش والای خود صندلی مجلس را رها کرد و برای دفاع از اعتقادات خود قدم به میدان گذاشت، امام خمینی (ره) نیز با وجود یاران و جوانانی همچون دکتر چمران و دیگر افراد والامقامی که در پاوه حضور داشتند دستور ختم 24 ساعته قائله پاوه را داد و چنین شد.


آیت الله علما یکپارچگی خاک ایران و همدلی مردم را دلیل قدرت و اقتدار کشور دانست و ابراز کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر بصیرت جوانان انقلابی، ایران را یکپارچه کرد و در مقابل سیاست های خصمانه دشمنان ایستاد و همین یکپارچگی موجب شده که امروز قدرت های دنیا توانایی مقابله با ایران را نداشته باشند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اعترافات رییس جمهور آمریکا را نشانه اقتدار ایران دانست و یادآور شد: آن ها خود به قدرت ایران اذعان دارند و مذاکرات اخیر تصدیق این مدعاست، شش قدرت جهانی در یک طرف میز و در مقابل ایران نشستند که این در تاریخ دیپلماسی دنیا بی بدیل است و خود آن ها اعتراف کردند که توانایی برچیدن فناوری های ایران را ندارند.


وی در پایان خدمت به اسلام را عامل سربلندی کشور ذکر و خاطرنشان کرد: قدرت اسلام کشور ما را در دنیا با اقتدار و پیروز عرصه های مختلف کرده است و محتوای اسلام در مقابل تمام سیاستمداران و تئوریسین های دنیا پیروز است./857/پ202/ب4

ارسال نظرات