۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۸۲۴۷۰
الرأی:

حزب الله آمادگی خود را برای رویارویی با اسرائیل بالا برد

خبرگزاری رسا ـ منابع آگاه از بالا بردن سطح آمادگی حزب الله لبنان برای رویارویی با نبرد احتمالی مشابه جنگ 33 روزه، خبر دادند.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی انتشار گزارش‌هایی درباره نظریه نظامی رژیم صهیونیستی و ماجراجویی‌های اخیر تل‌آویو در تکرار حملات هوایی خود به مناطق مرزی سوریه، منابع آگاه از افزایش سطح آمادگی حزب الله برای رویارویی با هر گونه ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها خبر دادند.

 

روزنامه «الرأی» کویت در خبری به نقل از منابع آگاه نوشت: حزب الله، سوریه تا لبنان را یک جبهه یکپارچه و جدا ناپذیر (در رویارویی با رژیم صهیونیستی) می‌داند. بنابراین به منظور مقابله با جنگ یا هر گونه سناریویی مشابه جنگ 33 روزه، سطح آمادگی خود را به بالاترین سطح افزایش داد.

 

این گزارش با اشاره به احتمال آماده شدن صهیونیست‌ها برای راه‌اندازی ماجراجویی جدید در خاورمیانه، افزود: مقامات اسرائیلی مرحله بعد از توافق هسته‌ای را سرنوشت ساز می‌دانند و معتقدند که ایران که طی 35 ساله گذشته در سایه تحریم و محاصره از جنبش‌های مقاومت حمایت کرده است؛ اکنون که به یک کشور هسته‌ای و دارای توان مالی و نظامی قوی‌تر تبدیل شده‌ است، اوضاع چگونه خواهد شد؟ بویژه اینکه روسیه اخیرا انبارهای (اسلحه) استراترژیک خود را به روی آن گشوده و در نتیجه حزب الله و جنبش‌های فلسطین بیش از هر زمان دیگری از آن استفاده خواهند کرد.

 

این روزنامه با اشاره به ماجراجویی‌های پنجشنبه و جمعه گذشته صهیونیست‌ها علیه سوریه، تاکید کرد که مخالفان سوریه در مناطقی که اسرائیل در «قنیطره» و «خان ارنبه» هدف قرار داد، حضور دارند و نیروهای سوریه یا حزب الله هیچ مسئولیتی در قبال شلیک راکت از آن منطقه ندارند.

 

این روزنامه با اشاره به تهدیدات مقامات صهیونیست مبنی بر هدف قرار دادن جنبش جهاد اسلامی و سوریه، چنین اقداماتی را در راستای تشویق یهودیان آمریکا به جلوگیری از موافقت کنگره با توافق هسته‌ای ارزیابی کرد./982/ب103/د

ارسال نظرات