۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۸۳۰۲۳
مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا:

نعمت ولایت فقیه سبب اقتدار کشور است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا با تأکید بر لزوم احساس مسؤولیت جمعی مردم در برابر نظام اسلامی گفت: امروز نعمت ولایت فقیه سبب اقتدار مثال زدنی کشور شده است و از همین جهت همه ما باید با پشتیبانی از ارکان نظام برای حفظ و اعتلای آن تلاش و احساس مسؤولیت کنیم.
حجت الاسلام صالح شهرضا

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح، مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رعایت حقوق متقابل دولت و ملت را از منظر اسلام واجب و لازم دانست و گفت: مسؤولان باید بدانند وامدار مردم هستند و مردم نیز باید بدانند حمایت و تابعیت از مسؤولان وظیفه آنها در پیشرفت کشور است.

 

وی در ادامه افزود: در دوران انقلاب افرادی که در پست های مختلف قرار می گیرند، باید بدانند برای هر لحظه از مدیریت آنها خون‌های پاکی بر زمین ریخته شده که در تاریخ همانندی برای آنها نبوده است.

 

مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا تضعیف و تحقیر دولت را به منزله تحقر نظام دانست و تصریح کرد: مسأله نمایندگی دولت برای نظام اختصاص به این زمان ندارد و در همه زمان ها مطرح است و از همین جهت لازم است مردم در حمایت از دولت همه تلاش خود را به کار ببندند.

 

حجت الاسلام صالح تأکید کرد: حمایت از دولت ها سیره عملی امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است، چنانچه رهبر معظم انقلاب هم هر چند در برخی موارد ایراداتی را به دولتمردان وارد می دانند اما باز هم از دولت حمایت می کنند.

 

وی با تأکید بر لزوم احساس مسؤولیت جمعی مردم در برابر نظام اسلامی عنوان کرد: امروز نعمت ولایت فقیه سبب اقتدار مثال زدنی کشور ما شده و از همین جهت همه ما باید با پشتیبانی از ارکان نظام برای حفظ و اعتلای آن تلاش و احساس مسؤولیت کنیم.

 

مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا، وجود قوه مجریه را از ارکان حیاتی هر کشور برشمرد و گفت: هر کشوری برای ادامه حیات سیاسی و اجتماعی و تدبیر امور داخلی خود نیازمند استفاده از قوه مجریه ای قوی و کارآمد و در عین حل متعهد و دلسوز است./868/ت302/ح

ارسال نظرات