۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۸۴۱۷۸
جنبش آزادگان:

سکوت تشکیلات خودگردان در قبال ربوده شدن فلسطینیان در سینا مشکوک است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش آزادگان فلسطین تاکید کرد که سکوت تشکیلات خودگردان در قبال جنایت ربوده شدن 4 جوان فلسطینی در صحرای سینا اقدامی مشکوک است.
خالد ابو هلال، دبير کل جنبش آزادگان فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خالد ابو هلال، دبیرکل جنبش آزادگان فلسطین تاکید کرد که سکوت تشکیلات خودگردان و محمود عباس، رییس تشکیلات و سفارت فلسطین در قاهره در قبال جنایت ربوده شدن 4 جوان فلسطینی در صحرای سینا اقدامی مشکوک است که از دست داشتن آن ها در این عملیات حکایت دارد.

 

وی تصریح کرد که سند محرمانه ای که به دفتر ماجد فرج ارسال شده بود، ثابت می کند که سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان در جنایت ربوده شدن 4 جوان فلسطینی در مصر دست دارد و این اقدام با آگاهی کامل آن انجام شده است و سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان اطلاعات کافی در رابطه با این 4 جوان و هرگونه تحرک و حتی زمان سفر آنان را در اختیار مصر قرار داده است.

 

ابو هلال سکوت محمود عباس در قبال ربوده شدن 4 جوان فلسطینی در سینا را به شدت محکوم و تاکید کرد که عباس زمانی که 3 شهرک نشین صهیونیست در الخلیل ناپدید شدند، بلافاصله واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد و زمانی هم که به نیروهای امنیتی روزنامه فرانسوی که به شخص پیامبر (ص) اهانت کرده و کاریکاتور ایشان را منتشر کردند، حمله شد، باز عباس سکوت کرد که این ثابت می کند وی احترامی برای اصول و ارزش های ملی فلسطین قائل نیست و رنج و محنت های ملتش را به کلی نادیده می گیرد.

 

وی از مصر خواست هرچه سریع تر این 4 جوان فلسطینی را آزاد کند. ابو هلال مسؤولیت جان و سلامت آنان را متوجه تشکیلات خودگردان دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین همواره نیازمند مصر و ارتش آن برای مشارکت در نبرد آزاد سازی فلسطین و پیروزی بر دشمنان و اشغالگران صهیونیست می باشد نه اینکه نیروهای امنیتی این کشور اقدام به بازداشت جوانان و بیماران فلسطینی کنند.

 

ابو هلال اظهار داشت که تمامی شواهد و قرائن حاکی از آن است که مصر از قبل از حرکت اتوبوس حامل فلسطینیان تا زمان حرکت و حمله و ربوده شدن این 4 جوان فلسطینی در جریان این حادثه بوده است و حتی اسامی ربوده شدگان را نیز در اختیار ربایندگان قرار داده است و حتی خودروی ویژه سفارت فلسطین نیز این اتوبوس را همراهی نکرده است و جدای از این، شاهدان عینی هم گفته اند که شماری از نیروهای ارتش مصر از خودرویی زرهی پیاده شده و اقدام به ربودن جوانان فلسطینی کرده اند و حتی آن ها را به اسم صدا زده اند./994/ب102/د

ارسال نظرات