۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۸۵۸۴۸
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

همدلی مسؤولان در ارتقای فرهنگ سوادآموزی یک ضرورت است

خبرگزاری رسا ـ عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با بیان این‌که، همگرایی و همدلی مسؤولان در ارتقای فرهنگ سوادآموزی یک ضرورت است، گفت: توسعه پایدار کشور نیازمند گسترش چتر سوادآموزی و نهادینه کردن و ترویج جریان دانایی محور در جامعه است.
شکرالله حسن‌بيگي سرپرست استانداري مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکر‌الله حسن‌بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور و رییس ستاد انتخابات استان مرکزی، ظهر امروز، در نخستین نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی استان مرکزی در اراک، با بیان این که، همگرایی و همدلی مسؤولان در ارتقای فرهنگ سوادآموزی یک ضرورت است، گفت: توسعه پایدار کشور نیازمند گسترش چتر سوادآموزی و نهادینه کردن جریان دانایی محور در جامعه است.

 

تلاش مستمر برای مقابله با بیسوادی در کشور

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور بیان کرد: مسؤولان ایران اسلامی باید با برنامه ریزی های دقیق، مناسب و هدفمند در تمامی بخش ها در راستای توسعه و گسترش سواد آموزی در جامعه اسلامی تلاش کنند و این مهم را در اولویت امورات خود قرار دهند.

حسن‌بیگی تلاش مستمر برای مقابله با بیسوادی در کشور را یک مهم دانست و خاطر نشان کرد: همگان در ایران اسلامی  باید در جهت مقابله با بیسوادی و رسیدن به نقطه اوج و اهداف عالیه کشور به نحو احسن تلاش کنند و این مهم را یک افتخار بدانند.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور سرمایه گذاری در جهت گسترش سوادآموزی در کشور را یک ضرورت مهم دانست و اظهار داشت: توسعه و گسترش دانایی در کشور سبب ارتقای توانمندی افراد جامعه می شود.

 

توسعه هر چه بیشتر صنعت نیازمند گسترش سواد آموزی در جامعه است

حسن‌بیگی با اشاره به این که استان مرکزی در کشور به عنوان قطب چهارم صنعت مطرح است، تصریح کرد: توسعه هر چه بیشتر صنعت نیازمند گسترش سواد آموزی در جامعه است و در این راستا استان مرکزی باید در امر ریشه کنی بیسوادی پیشتاز باشد.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور امروز در استان مرکزی بیش از 60 واحد دانشگاهی در نقاط مختلف مشغول به فعالیت هستند که این مهم مسیر ادامه تحصیل را برای اقشار مختلف مردم همواره کرده است و آحاد جامعه باید از این فرصت طلایی به خوبی در مسیر و ارتقا و رشد دانش و تلاش کنند.

 

مسؤولان در خصوص رفع مشکلات ناشی از بیسوادی احساس تکلیف کنند

حسن‌بیگی خاطر نشان کرد:  آگاه سازی مردم از معضلات و مشکلات ناشی از بیسوادی و ترغیب کم سوادان و بیسوادان به ادامه تحصیل موضوع بسیار مهمی است که نباید به آسانی از کنار آن عبور کرد.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور در ادامه، با بیان این‌که، مسؤولان در خصوص رفع مشکلات ناشی از بیسوادی احساس تکلیف کنند، اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در جهت توسعه سواد آموزی و ریشه کنی بیسوادی در جامعه، کمبودها و برنامه ها به را استانداری مرکزی ارسال کنند تا به صورت دقیق بررسی شود./842/202/ب3

 

ارسال نظرات