۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۲۸۶۲۱۲
کارشناس مسائل سیاسی:

استمرار ولایت مداری در جامعه اسلامی مانع انحراف می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی ولایت مداری را عامل مؤثری در جلوگیری از بروز اشتباه و خطا در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: استمرار ولایت مداری در جامعه اسلامی مانع انحراف جامعه می شود، بنابراین در هر زمانی تبعیت از ولایت لازم است.
حجت الاسلام جاوري شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین جاوری، کارشناس مسائل سیاسی دوشنبه‌شب در آستانه سیده خاتون شهرضا، ابلاغ اصول اقتصاد مقاومتی را گام مؤثری در ایجاد جهش بزرگ اقتصادی کشور برشمرد و گفت: آنچه از ظاهر اقتصاد و سیاست جهانی بر می آید الگوگیری و تقلید گسترده رجال سیاسی کشور ها از یکدیگر در ارائه طرح های توسعه محور بوده است.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: اقتصاد مقاومتی الگوی ایجاد توسعه پایدار در کشور بدون تقلید از رجال و نظریات دیگر کشورها و بر مبنای ظرفیت ها و توانمندی های بومی و ملی کشورمان بوده است.

 

کارشناس مسائل سیاسی تکیه بر اصول اقتصاد مقاومتی را شامل تقویت مبانی و ظرفیت های درون بخشی و برون بخشی دانست و عنوان کرد: بخش های خدماتی و اجرایی کشور با حرکت در راستای تلفیق قوای موجود می توانند نواقص اجرایی کشور را برطرف کرده و در مسیر توسعه پایداری که مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده است، گام بردارند.

 

حجت الاسلام جاوری عنوان کرد: بررسی تاریخ اسلام نشان می دهد پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) نیز بر لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی جامعه اسلامی تأکید داشته اند که نمونه های بارز آن در ساده زیستی ایشان قابل نمایش است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت مداری را عامل مؤثری در جلوگیری از بروز اشتباه و خطا در جامعه اسلامی برشمرد و تأکید کرد: استمرار ولایت مداری در جامعه اسلامی مانع انحراف جامعه می شود، بنابراین در هر زمانی تبعیت از ولایت لازم است.

 

کارشناس مسائل سیاسی تدوین سند توافق نامه هسته ای را یکی از مراحل حساس سیاسی کشور برشمرد و تصریح کرد: این توافق نامه هم مثل سایر معاهدات بین المللی تعهداتی را برای طرفین ایجاد می کند بنابراین باید مراقب دسیسه های استعمار در تدوین بخش های مختلف آن باشیم./868/203/ب2

ارسال نظرات