۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۸۸۸۲۳
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

خروش مردم تبریز علیه هتک حرمت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ به دنبال یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، نمازگزاران تبریز همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی ضد صهیونیستی به راه انداختند.
راهپيمايي در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به دنبال یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، نمازگزاران تبریز همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه راهپیمایی ضد صهیونیستی به راه انداختند.

 

بنابراین گزارش، نمازگزاران نماز جمعه این هفته تبریز راهپیمایی ضد صهیونیستی عظیمی در محکومیت این اقدام شنیع و بی شرمانه رژیم کودک کش صهیونستی، با شور و حضور بالا به راه انداختند.

 

«آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی» شعار همیشگی مردم آذربایجان در راهپیمایی های ضد استکباری و ضد صهیونیستی، شعاری که نشان از حضور، غیرت و ثبات قدم مردم آذربایجان بر آرمان های انقلاب است، بار دیگر در این راهپیمایی فریاد زده شد تا حضور و خروش ملت، لرزه بر اندام استکبار جهانی بیفکند.

 

راهپیمایان با شعار های «مرگ بر اسرائیل»، «القدس لنا»، «فلسطین، فلسطین، حمایتت می کنیم»، «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «مرگ بر آمریکا و انگلیس» و شعار های ضد استکباری خود حمایت خود را از فلسطین و مسجد الاقصی فریاد زدند.

 

مردم غیرتمند تبریز بار دیگر در حمایت از مطالبات رهبری در خصوص تسلیح کرانه باختری فریاد هایی سر دادند و حمایت خود را از مردم مسلمان منطقه به ویژه فلسطین و لبنان و پافشاری خود را بر آرمانهای امام راحل را با شعار «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام» اعلام کردند.

 

نماز جمعه این هفته تبریز که به امامت آیت الله آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز برگزار شد، حال و هوایی ضد استکباری، ضد صهیونیستی و توأمان با فریاد بی لیاقتی و بی کفایتی حکام جنایتکار و دست نشانده عربستانی در مدیریت حرمین شریفین داشت.

 

گفتنی است، راهپیمایی پرشور نمازگزاران جمعه تبریز از مصلی تبریز آغاز شد و تا میدان ساعت ادامه داشت، این راهپیمایی هم زمان در دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی، بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد و مردم اعتراض خود را به این اقدام بی شرمانه رژیم صهیونیستی فریاد زدند./854/202/ب1

ارسال نظرات