۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۴۱۵
امام جمعه موقت کاشان:

بی کفایتی دولت عربستان سبب وقوع فاجعه در منا شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: بعد از حادثه سقوط دکل در مسجد الحرام، فاجعه منا نشان از بی تدبیری، بی لیاقتی و بی کفایتی دولتی است که داعیه شرکت در تدابیر امنیتی منطقه را دارد.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: حادثه تأسف بار منا، در روز عید قربان که عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرد، نشان داد حکام آل سعود برای تدابیر امنتی داخلی خود هم کفایت ندارند.

 

وی افزود: بعد از حادثه سقوط دکل در مسجد الحرام، فاجعه منا، نشان از بی تدبیری، بی لیاقتی و بی کفایتی دولتی است که داعیه شرکت در تدابیر امنیتی منطقه را دارد.

 

حجت الاسلام احتشام گفت: پشتیبانی دائمی از داعش در منطقه که به رویه دولت ظالم و آدم کُش آل سعود تبدیل شده است، این حکومت را در کنار رژیم غاصب اسرائیل، جزء آدم کُشان حرفه ای و کودک کشان منطقه ای قرار داده و موجب شده تا بی‌کفایتی و بی تدبیری تکفیری های سعودی، سبب پدید آمدن این گونه فجایع در مراسم حج شود.

 

امام جمعه موقت کاشان یادآورشد: حضور افتخار آمیز و امن 20 میلیون مسمانان در اربعین حسینی در کربلا معلی و راهپیمایی عظیم آنها به سمت آستان حسینی، نشان از اهمیت ندادن آل سعود به جان مردم است.

 

وی گفت: حمایت نظامی و امنیتی غرب و رژیم اشغالگر قدس و دلارهای باد آورده نفتی عربستان، تأثیری در جهت تقویت امنیت حجاج بیت حق توسط رژیم کودک کش سعودی نداشته است.

 

استاد حوزه علمیه قم گقت: باری دیگر دنیا فریاد رسای نظام اسلامی ایران را فهمید که دولتی عربستان که داعیه خادمی حرمین شریفین را دارد، عرضه و توان خدمتگزاری به دو میلیون زائر بیت الله حرام را هم ندارد./1307/302/ب3

ارسال نظرات