۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۹۴۵۰۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی مانع نفوذ دشمن به کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه عده ای در داخل دل به توافق هسته ای بسته اند، گفت: نباید به توافق دلخوش باشیم بلکه باید با اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی مانع نفوذ دشمنان به کشورمان شویم.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مبلغان دینی مرکز استان با بیان این که آمریکایی ها می خواهند به بهانه توافق هسته ای مسیر را برای نفوذ سیاسی در کشورمان باز کنند، تأکید کرد: اجازه نفوذ آمریکایی ها را به کشورمان نخواهیم داد.

 

وی با بیان این که به هیچ عنوان نباید به آمریکایی ها دل ببندیم و امیدوار باشیم، خاطرنشان کرد:  همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نباید این توافق هسته ای زمینه را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور فراهم کند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه عده ای در داخل دل به توافق هسته ای بسته اند، تصریح کرد: نباید به توافق دلخوش باشیم بلکه باید با اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی مانع نفوذ دشمنان به کشورمان شویم.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان پس از توافق هسته ای برای نفوذ سیاسی و اقتصادی در کشور نقشه های بسیار دارند، افزود: مقام معظم رهبری با اشرافیتی که نسبت به تحرکات دشمن دارند، هشدارهای لازم را به مسؤولان کشور دادند تا مراقب نقشه های دشمن باشند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکا و انگلیس همواره به دنبال نفوذ در کشورمان بوده و هستند، خاطرنشان کرد: غرب، نظام اسلامی با شاخصه مهم استکبار ستیزی را بر نمی تابد و در پی منزوی کردن آن در سطح جهان است.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحولات منطقه ای و جهانی موجب عصبانیت دشمنان شده است، تصریح کرد: امروز آمریکایی ها ایران اسلامی را مهم ترین چالش برای تحقق اهداف استکباری در منطقه و حتی دیگر کشورهای جهان می داند.

 

وی با تأکید براین که انقلاب اسلامی ایران منافع استکباری و استعماری آمریکا و انگلیس در خاورمیانه را با چالشی جدی مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل نظام سلطه از همه توان خود برای کاهش اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه و جهان بهه کار گرفته است.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمن به خیال خود پس از توافق می خواهد راهی برای نفوذ در داخل کشور پیدا کند، بیان داشت: مسؤولان باید مراقب باشند تأثیر نپذیرند، به دشمن اعتماد نکنند و از مکر و حیله دشمن غافل نشوند.

 

وی با اشاره به این که آمریکایی ها در سه دهه اخیر سیلی محکمی از ملت ایران خوردند، افزود: استراتژی و راهبرد ایران اسلامی منافع آمریکا را در منطقه از بین برد و امروز آنها به دنبال بازیابی دوباره آن هستند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ابهت پوچ و توخالی آمریکایی ها را در جهان در هم شکست، بیان داشت: تردیدی نیست که آنها به دنبال نفوذ و سلطه گری و ایجاد اختلاف در داخل کشور هستند.

 

حجت الاسلام صادقی، تفرقه و دودستگی را مهم ترین توطئه دشمن برای نفوذ در داخل کشور دانست و تصریح کرد: هر گاه در کشور شاهد تفرقه و اختلاف بودیم راه نفوذ دشمن در کشور همواره شد و فتنه 88 و حوادث پس از آن نیز مصداق بارز همین نفوذ است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که با وحدت و همدلی می‌توان جلوی دشمنی، دشمنان را گرفت، ادامه داد: مهم ترین استراتژی و راهبرد آمریکا و انگلیس در برابر ملت ایران ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و حکومت است.

 

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت پرهیز احزاب و گروه های سیاسی از اظهارات و اقدامات تفرقه انگیزانه در کشور تأکید کرد و گفت: هر گونه سخنی که زمینه اختلاف در کشور را فراهم کند زمینه را برای نفوذ دشمن به کشور هموار خواهد کرد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ولایت فقیه محور همه امور در نظام دینی است، تصریح کرد: امروز تنها سخنی که می تواند جامعه را در مسیر عزت و اقتدار سوق دهند، رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان این که حیله گری و توطئه افکنی دشمن علیه ملت ایران هیچ گاه پایان نخواهد داشت، ادامه داد: آمریکا و انگلیس دشمنان دیرینه ملت ایران هستند و مواضع ضد ایرانی آنها در تاریخ همواره در یاد مردم کشورمان خواهد ماند و پاک نخواهد شد./950/202/ب1

ارسال نظرات