۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۹۴۵۳۲
در اولین همایش «حیات طیبه» انجام می‌شود؛

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «دختران آفتاب»

خبرگزاری رسا ـ در اولین همایش «حیات طیبه؛ پاسداشت ادبیات هنر و ادبیات انقلاب اسلامی» از تقریظ مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب ارزشمند «دختران آفتاب» رونمایی می‌شود.
همايش «حيات طيبه»

 

به گزارش خبرگزاری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، مؤسسه‌ پژوهشی، فرهنگی انقلاب اسلامی در اولین همایش «حیات طیبه؛ پاسداشت ادبیات هنر و ادبیات انقلاب اسلامی» از تقریظ مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب ارزشمند «دختران آفتاب» رونمایی می‌کند.

 

این برنامه سه‌شنبه 21 مهرماه برگزار خواهد شد و به سبب موضوع و مخاطب کتاب «دختران آفتاب» دبیرستان‌ دخترانه شهدای هفتم تیر تهران میزبان برگزاری است.

 

کتاب «دختران آفتاب» توسط امیرحسین بانکی‌پور، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند، نگارش و از سوی انتشارات سروش برای اولین بار در سال 1382 منتشر شد.

 

این کتاب تا سال 92 به چاپ نهم رسیده و هم اکنون چاپ دهم آن منتشر شده است و در ساختاری داستانی، مسائل اجتماعی و مباحث فکری مرتبط با زنان را بررسی و تلاش می‌کند به آنها پاسخ دهد.

 

مؤسسه‌ انقلاب اسلامی پیش از این در برنامه‌ها و همایش‌های متعددی از تقریظ‌ های رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب‌های نویسندگان کشورمان رونمایی کرده است./998/د102/ق

ارسال نظرات