۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۵۴۸۸
آیت‌‌الله سلیمانی در مراسم سالگرد شهدای وحدت سیستان و بلوچستان:

سلاح ایمان و اعتقاد برگ برنده جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سلاح ایمان و اعتقاد از سلاح هسته‌ای بالاتر و کارآمدتر است و ما با سلاح ایمان در جبهه‌های جنگ به پیروزی رسیده‌ایم.
آيت الله سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌ الله عباسعلی سلیمانی، امروز در مراسم ششمین سالگرد شهدای وحدت سیستان و بلوچستان که ‌در مقر ‌تیپ 110 سلمان فارسی‌ برگزار شد، گفت: سردار شوشتری با هدف ایجاد امنیت پایدار و بومی کردن امنیت وارد سیستان و بلوچستان شد و برنامه‌های بسیار خوبی را تدوین و اجرایی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: اگرچه کارهای بسیاری برای توسعه و امنیت این استان مدنظر داشت اما از آنجایی که نیت خیر و اخلاص عمل داشت در زمره شهدا و دوست‎داران خداوند قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: شهیدان شوشتری، محمدزاده و لکزایی به واسطه نیت‌های خیر و خالصی که داشتند به مقام والای شهادت دست یافتند تا زمانی که سرمایه‌های گرانقدری مانند این عزیزان داریم قطعا حمایت خداوند را هم در کنار خود داریم.

 

آیت‌ الله سلیمانی بیان کرد: سلاح ایمان و اعتقاد از سلاح هسته‌ای بالاتر و کارآمدتر است و ما با سلاح ایمان در جبهه‌های جنگ به پیروزی رسیده‌ایم.

 

امام جمعه زاهدان با تأکید بر وحدت اظهار داشت: باید پیمان اخوت و برادری را مستحکم کرده و اجازه ندهیم دشمنان این برادری را از بین ببرند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیوند برادری عمیق و پایدار است، در عالم برادری ملاک کار گذشت و اغماض و چشم پوشی است، نگاه عفو و رحمت حاکم است نه کینه و انتقام جویی.

 

وی اضافه کرد: حس انتقام جویی در بین دو برادر هیچ جایگاهی ندارد و تنها برای دشمنان به کار گرفته می‌شود.

 

آیت‌ الله سلیمانی گفت: باید به احترام نبی مکرم اسلام (ص) این حس برادری را بیش از پیش در وجود خود تقویت کنیم در شادی و غم هم شریک باشیم.

 

وی اشاره کرد: برادری یک اصل اسلامی است که به برکت میدان‌داری سپاه در سیستان و بلوچستان بحق مورد توجه قرار گرفته شده است، اخوت و برادری و وحدت در این منطقه به خوبی تقویت شده است./831/202/ب1

ارسال نظرات