۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۹۸۰۸۳
آیت الله دری نجف آبادی:

لحظه‌ای غفلت سبب نفوذ دشمن به نقاط حساس کشور می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که لحظه ای غفلت در سبب نفوذ دشمنان به نقاط حساس و محرمانه کشور می شود، گفت: همه باید با هوشمندی و ظرافت برنامه ریزی در جبهه جنگ نرم را دنبال کنیم.
 آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ظهر امروز سه شنبه پنجم آبان در نشست با مسؤولان و رابطان پدافند غیرعامل در فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان مرکزی که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در اراک برگزار شد، بیان کرد: فعالان پدافند غیرعامل در ایران اسلامی باید خود را به فنون نبرد نرم تجهیز کنند.

 

فعالان پدافند غیرعامل توطئه های دشمنان را شناسایی کنند

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: فعالان پدافند غیرعامل باید در کوتاهترین زمان ممکن توطئه های دشمنان را شناسایی کنند و افکار شوم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی سازند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که فعالان پدافند غیر عامل با برنامه ریزی های کارشناسی و منطقی در مقابل نقشه های پلید دشمنان صف آرایی کنند اظهار داشت: فعالان پدافند غیر عامل باید با مطالعه دقیق از شرایط کشور و دیگر نقاط مختلف جهان نقاط آسیب پذیر کشور را شناسایی کنند.

 

حفظ زیرساخت های کشور مهم ترین تکلیف پدافند غیرعامل

امام جمعه اراک با بیان این که لحظه ای غفلت سبب نفوذ دشمنان به نقاط حساس و محرمانه کشور می شود، گفت: همگان باید تلاش کنند و با هوشمندی و ظرافت برنامه ریزی در جبهه جنگ نرم را دنبال کرد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مهم ترین تکلیف پدافند غیرعامل حفظ زیرساخت های کشور است، اظهار کرد: در این راستا باید از هر لحاظ در این خصوص آماده بود و تهدیدات دشمن را پیشاپیش شناخت و سپر دفاعی لازم را ایجاد کرد.

 

غفلت از مبارزه و پدافند غیر عامل جایز نیست

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که غفلت از مبارزه و پدافند غیر عامل جایز نیست گفت: فرهنگ پدافند غیرعامل باید در قالب گفتمانی همگانی و قابل درک در تمامی عرصه های اجتماع جاری و نهادینه شود و در این راستا اتاق فکر در شناسایی تهدید و اقدامات پیشگیرانه همواره باید فعال شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که پدافند غیرعامل آمادگی در برابر خطرات احتمالی است و به یک دستگاه خاص اختصاص ندارد بلکه همه باید با آن آشنا باشند، گفت: امروز در ایران اسلامی پدافند غیرعامل باید سرلوحه امور تمام دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که پدافند غیرعامل با جدیت در استان مرکزی دنبال می شود، اظهار داشت: هم اکنون در همه فرمانداری ها و دستگاه های دولتی یک نیرو به عنوان رابط پدافند غیرعامل فعالیت می کنند.

 

شایان ذکر است، چهارم تا دهم آبان ماه با عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است./842/202/ب1

ارسال نظرات