۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۹۹۶۰۸
مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه

دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه پل ارتباطی بین نهادهای حوزوی و دینی با رسانه ملی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه گفت: نهادهای دینی و حوزه های فعال در عرصه تولیدات رسانه ای خواستار تعامل چشمگیر و فعال تر با دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه شدند.
عکس از نمايشگاه

 

مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان اینکه غرفه این دفتر همانند سالهای گذشته بصورت فعال در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ناشران در مشهد پاسخگوی سوالات و شبهات جوانان و نوجوان درباره موضوعات مرتبط با رسانه ها است گفت: در حاشیه این نمایشگاه  جلسات و دیدارهای خوبی بین نهادهای دینی و حوزوی فعال در عرصه های مختلف رسانه و دفتر نمایندگی خراسان برگزار شد.


احمد عارفخانی با بیان اینکه بستر و زیرساخت های علمی فروانی در حوزه علمیه خراسان برای علاقمندان به موضوع رسانه فراهم شده است تصریح کرد: فعالیت های موسساتی مانند موسسه فراگستر، نستوه، حق پژوهشی، مطالعات راهبردی، ایران اسلامی جوان بمان و سایر مراکز فعال در عرصه های پژوهشی، آموزشی و ساخت و تولید اثار رسانه ای دیگر نوید بخش آینده روشن و بالنده در حوزه علمیه خراسان است.


وی با اشاره به اینکه نهادهای دینی و حوزه های فعال در عرصه تولیدات رسانه ای در جلسات و دیدارها خواستار تعامل چشمگیر و فعال تر با دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه شدند اظهار داشت: دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه پل ارتباطی بین نهادهای حوزوی و دینی با رسانه ملی است.


خاطرنشان می شود هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران در مشهد از 5 تا 12 آبان در نمایشگاههای بین المللی مشهد پذیرای علاقمندان به حوزه کتاب وکتابخوانی است.
/859/ت302/ق

ارسال نظرات