۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۹۹۹۲۲
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

13 آبان روز حماسه تاریخی ملت ایران علیه آمریکای جنایتکار است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به این که ماهیت پشت پرده آمریکا در 13 آبان اعلام شد و باید دشمنان را به خوبی شناخت، تصریح گفت: 13 آبان روز حماسه تاریخی ملت ایران علیه آمریکای جنایتکار است.
سردار حسن شاهوار پور ، فرمانده سپاه حضرت ولي عصر(عج) خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، صبح امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان که با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار شد، با اشاره به آیه قرآنی «وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ لِلّهِ فَإِنِ انتَهَواْ فَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِینَ» ابراز داشت: 13 آبان روز حماسه تاریخی ملت ایران برعلیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.

 

وی با بیان این که مردم در سال 1357 برای استقلال، آزادی، خروج از سلطه شیطان بزرگ به پا خواستند و انقلاب بزرگی را آغاز کرند، گفت: در این روز دانش آموزان، دانشجویان و مسلمانان برای عزت و سربلندی به هم پیوسته که آمریکا و رژیم پهلوی برای سرکوبی این حرکت آنان را در کف خیابان ها به خاک و خون کشیدند؛ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همچنان باید ادامه داشته باشد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که ملت ایران به پیروی از عاشورا و قیام امام حسین(ع) مرگ را جاودانگی و شهادت برای خود می دانند، خاطرنشان کرد: خون این دانش آموزان به ثمر رسید؛ دلیل دشمنی با آمریکا جنایت های این شیطان بزرگ علیه ملت در صحنه ایران است.

 

سردار شاهوارپور یادآور شد: از کارهای آمریکا نهادینه کردن حضور خود در کشور ایران و تدوین قانون کاپیتولاسیون است که امام خمینی(ره) علیه این قانون به پا خواست و با سخنرانی به روشنگری مردم پرداخت.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به این که تبعید امام راحل در سال 43 به خارج از کشور دل دلسوزان این مملکت را نگران کرد و ادامه داد: ماهیت پشت پرده آمریکا در 13 آبان اعلام شد و باید دشمنان را به خوبی شناخت؛ جوانان و نوجوانان آینده این کشور هستند.

 

تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، با تقدیر از دانش آموزانی که با حضور در راهپیمایی 13 آبان به ندای رهبرمعظم انقلاب لبیک گفتند، ابراز داشت: اکنون با حضور در این مراسم بار دیگر عهد و پیمان خود را با ولایت فقیه تجدید کردید.

 

وی با اشاره به این که با پیروی از انقلاب به لطف خداوند می توانیم راه شهدا را تداوم ببخشیم، گفت: همواره با حضور پر شور خود حافظ ارزش های انقلاب اسلامی خواهیم بود./9453/203/ب2

ارسال نظرات