۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۹۹۹۹۸
امام جمعه بروجرد:

شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه 36 سال تجربه ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه 36 سال تجربه ملت ایران است، گفت: این شعار برامده از شعور سیاسی ملت ایران است و هرگز حذف نمی شود.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان این شهرستان گفت: 13 آبان یادآور تبعید امام راحل به ترکیه، به خاک و خون کشیدن 70 تن از دانش آموزان معترض به سیاست های مداخله گرانه آمریکا توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

 

وی با بیان این که از سال 1361 دست جنایتکار آمریکا به خون مظلومان جهان بویژه مسلمانان آغشته است، افزود: ملت ایران به خاطر جنایات آمریکا هرگز دست دوستی به سوی این کشور دراز نمی کند.

 

13 آبان ماه روز تبلور خشم و نفرت ملت ایران از آمریکای جنایتکار است

حجت الاسلام ترابی 13 آبان ماه؛ روز تبلور خشم و نفرت ملت ایران از آمریکای جنایتکار بیان کرد و عنوان داشت: شعار مرگ بر آمریکا را برآمده از شعور سیاسی ملت ایران است.

 

وی با بیان این که برخی افراد خواستار حذف شعار مرگ بر آمریکا و فراموشی رویکرد مبارزه با استکبار و آمریکا در ایران هستند، ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا ترجمه شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را مبنای تاریخی و پشتوانه 36 سال تجربه ملت ایران بیان کرد و یادآور شد: این شعار هرگز حذف نمی شود.

 

وی افزود: ملت هوشیار، مؤمن و انقلابی ایران هرگز اجازه نمی دهند این توطئه دشمن به نتیجه برسد و شعار مرگ بر آمریکا حذف شود.

 

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

حجت الاسلام ترابی آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر و ترویج دهنده اسلام هراسی در دنیا دانست و گفت: راهپیمایی 13 آبان ماه پیام ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده خواهی آمریکا است.

 

وی با اشاره به این که تداوم راه امام و شهدا و ایستادگی در برابر استکبار از پیام های راهپیمایی 13 آبان است، خاطرنشان کرد: امروز دنیا نظاره گر پایبندی ملت ایران بر آرمان های خود پس از توافق هسته ای است./9451/202/ب3

ارسال نظرات