۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۳۰۱۰۰۵
فرمانده سپاه تربت حیدریه:

دشمن از تمام امکانات و تجهیزات خود برای تهاجم فرهنگی استفاده می‌کند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز دشمن تمام اعتبارات، امکانات و تجهیزات خود را در ابزار و تهاجم فرهنگی علیه ایران هزینه می کند که به مراتب بسیار آسیب پذیر تر از جنگ سخت نظامی است و متاسفانه آثار آن در جامعه به صورت پیدا و پنهان احساس می شود.
مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی، فرمانده سپاه تربت حیدریه، عصر امروز در محل سالن شرکت نفت این شهرستان با بیان این که جبهه استکبار تمام توان و قدرت خود را برای ملت و نظام ایران به کار گرفته است، اظهار کرد: با وجود تمام توان و قدرت جبهه استکبار، جای تامل دارد که چرا شبکه های فارسی زبان و مخرب ماهواره ای و شبکه های اجتماعی در داخل کشور گسترش پیدا کرده و هیچ گونه محدودیتی نیز برای انها قائل نشده است.

 


وی ادامه داد: امروز دشمن تمام اعتبارات، امکانات و تحهیزات
خود را در ابزار و تهاجم فرهنگی علیه ایران هزینه می کند، که به مراتب بسیار خطرناک تر و آسیب پذیر تر از جنگ سخت نظامی است و متاسفانه آثار آن در جامعه به صورت پیدا و پنهان احساس می شود.

 


فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه هشیاری همه اقشار جامعه را در این ناتوی فرهنگی ضروری خواند و خاطرنشان کرد: مردم آگاه و دانای جامعه اسلامی می توانند با ترویج فرهنگ ناب اسلامی، ایرانی در مدارس و در بین دانش آموزان از نفوذ و رخنه فرهنگ بی غیرتی غرب در جامعه مراقبت کرده و سنگرهای فرهنگی کشور را به فرهنگ ناب اسلامی غنی کنند.


 
گرایلی با بیان این که معلمان و استادان نقش بسزایی در هدایت عمومی افکار و فرهنگ جامعه دارند، تاکید کرد: باید با توانمند سازی آنان در برابر القای شبهات و جنگ نرم دشمن تلاش کرد تا بتوانند نسلهای آینده انقلاب را نسبت به خطرات ناشی از ناتوی فرهنگی دشمنان بیش از پیش آشنا کرده و در پازل اصلی جمهوری اسلامی ایران استادان می توانند مهم ترین عنصر برای این مقابله باشند.


 
فرمانده سپاه در تربت حیدریه با بیان این که آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ غنی اسلامی آنان را در زندگی روزمره موفق و پیروز می کند، گفت: راهبرد مبارزه با دشمنان و مقابله با تهاجم فرهنگی از طریق گفتمان سازی و سایر راهکار های موجود باید از سوی معلمان، مدیران و استادان آموزش داده شود زیرا که ماهواره ها و شبکه های اجتماعی کیان خانواده ها را هدف قرار داده اند و می خواهند تا آن را نابود کنند./864/203/ب1

ارسال نظرات