۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۳۰۲۲۶۱
نمایشگاه مطبوعات؛

رییس انجمن مدیران مطبوعات غیر دولتی ایران: بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در محیطی اخلاق مدارانه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس انجمن مدیران مطبوعات غیر دولتی ایران گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزاری آن در محیطی آرام و اخلاق مدارانه بوده است.
محمد علي وکيلي رئيس انجمن روزنامه هاي غير دولتي محمد علي وکيلي رئيس انجمن روزنامه هاي غير دولتي محمد علي وکيلي رئيس انجمن روزنامه هاي غير دولتي اختتاميه نمايشگاه مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وکیلی در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، با بیان این که نمایشگاه امسال از نظر کمی و کیفی نسبت به نمایشگاه های سال های قبل تفاوت داشته است، اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات فرصت یک هفته ای برای میهمانی درون خانوادگی است.


وی با بیان این که نمایشگاه مطبوعات بیش از این که فرصتی برای موافقان باشد، فرصت مناسبی است تا منتقدان نظرات خود را بیان کنند، بیان کرد: ما امسال شاهد کاهش تصدی گری دولت در بخش های مدیریتی مطبوعات بودیم که تبلور این موضوع در بیست و یکمین نمایشگاه نیز به خوبی مشهود است.

 

رییس انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی ایران گفت: طرح رتبه بندی رسانه ها نیز برای اولین بار بجای انجام توسط دولت به انجمن مدیران مطبوعات غیر دولتی واگذار شده است که با شاخصه های کارامدتری انجام خواهد شد و بزودی توسط سایت وزارت فرهنگگ و ارشاد اسلامی نتایج آن اعلام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند اخلاق است، تصریح کرد: بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در فضایی آؤام و اخلاق مدارانه برگزار شد و امیدواریم این فضای اخلاقی ادامه داشته باشد.

 

وکیلی با اشاره به عدم حضور برخی رسانه ها در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: ما دوست داشتیم تا همه رسانه ها در نمایشگاه حضور می یافتند و حرف خود را به گوش مسؤولان می رساندند./858/پ200/ج

ارسال نظرات