۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۳۰۲۳۷۰
مدیر حوزه علمیه حجتیه تهران:

خوش بینان به دشمن از الفبای سیاسی اسلام چیزی نمی دانند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حجتیه گفت:خوش بینان به دشمن یا ساده لوح‏اند و یا از الفبای سیاسی اسلام هیچ چیز نمی‏دانند، در طول تاریخ انقلاب آمریکا هیچگاه دوست ایران نبوده و برای منافع خود سعی در نابودی انقلاب دارد؛ حال چگونه ممکن است در عرض دو سال به یکباره دوست ایران شود.
نفوذ و برجام استکبار ستيزي

حجت‏الاسلام محمد علی مطلبی فشارکی مدیر حوزه علمیه حجتیه تهران در گفت‏وگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا، در نمایشگاه مطبوعات به اشاره به موضوع نفوذ فرهنگی دشمنان گفت: در طول تاریخ همیشه اسلام از نفوذی‏ها ضربه خورده است، اسلام همواره در مقابل کفار پیروز بوده اما از نفوذی‏ها و منافقان ضربات مهمی خورده است.

 

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب به دولت‏های گذشته نیز تأکید بر جلوگیری از نفوذ دشمنان را داشته اما چون برخی به این دستور رهبری وقتی نگذاشتند سبب برخی مشکلات برای کشور شد.

 

مدیر حوزه علمیه حجتیه خاطر نشان کرد: خوش بینان به دشمن یا ساده لوح‏اند و یا از الفبای سیاسی اسلام هیچ چیز نمی‏دانند، در طول تاریخ انقلاب آمریکا هیچگاه دوست ایران نبوده و برای منافع خود سعی در نابودی انقلاب دارد؛ حال چگونه ممکن است در عرض دو سال به یکباره دوست ایران شود.

 

حجت‏الاسلام مطلبی فشارکی تصریح کرد: آمریکا و دشمنان برای 50 سال برنامه برای شکست ما دارند امروز دشمن برای نفوذ به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برنامه دارد برنامه آنها نفوذ در دولت است که البته شورای نگهبان به عنوان چشم ناظر نظام حواس خود را به خوبی جمع کرده است.

 

وی در پایان ابراز داشت: ایران هیچگاه به دنبال قطع رابطه با قدرت های اقتصادی را نداشته است اما این قدرتهای استکباری هستند که در قالب سرمایه‏گذاری های اقتصادی سعی در نفوذ در کشور و ورود جاسوسان خود به درون کشور هستند./1329/پ202/ج1

ارسال نظرات