۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۳۰۵۴۲۸
نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن از رهگذر نفوذ به دنبال تضعیف روحیه مقاومت ملت است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام کاملی فر گفت: دشمن می‌خواهد باور ملت را برای ادامه نبرد با استکبار تغییر دهد، آمریکا تلاش دارد از طریق تغییر باورها چهره کریه خود را بزک‌کرده و زیبا جلوه دهد.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام کاملی فر، نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، شب گذشته در همایش بسیجیان صداوسیمای آذربایجان شرقی ولایت‌فقیه را عامل پیشرفت همه‌جانبه کشور دانست و اظهار داشت: دشمن از ناحیه ولایت‌فقیه هراسان است و نوک‌تیز حملات خود را به این سمت نشانه رفته است.

 

وی بابیان این‌که دشمن برنامه‌های مختلف براندازی را علیه نظام به‌کاربرده و می‌برد و هر یک از این برنامه‌ها یک نظام سیاسی را منحل و از میان برده است، افزود: نظام اسلامی به برکت ولایت‌فقیه و حمایت ملت از جایگاه رهبری و ولایت، هنوز مقتدرانه به حرکت خود ادامه می‌دهد.

 


نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تأکیدات رهبری و بیانات راهبردی ایشان در خصوص برنامه نفوذ دشمن در چند ماه اخیر، اذعان داشت: بعد از توافق هسته‌ای مقام معظم رهبری در بیانات راهبردی به مسأله مهم و خطرناک نفوذ تأکید داشته و آن را بارها گوشزد کرده اند.

 


وی بیانات رهبری را یک هشدار و اعلام آماده‌باش برای نخبگان جامعه و نهادهای فرهنگی در برابر مسأله نفوذ دانست و ابراز داشت: نخبگان و بسیجیان باید در خصوص مسأله نفوذ هوشیار بوده و در برابر این مسأله حساسیت و دقت لازم را داشته باشد.

 


حجت‌الاسلام کاملی فر با اشاره به سر
خوردگی دشمن در تقابل با نظام اسلامی در طول 37 سال پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمن از رهگذر توافق تلاش دارد که بار دیگر با تزریق خواسته‌های خود و نفوذ در درون بار دیگر حاکمیت خود را احیاء کند، دشمن اعتقاد دارد که از طریق توافق راحت‌تر می‌توانند نظام اسلامی را سرنگون کند و گزینه نظامی را عملی کند.

 


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرمانده هان بسیج کشور، ابراز داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار به خطر نفوذ دشمن و تغییر باورهای ملت اشاره می‌کنند و بار دیگر خطر بزرگ تغییر اعتقادات ملت را گوشزد می‌فرمایند.

 


نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: باوجوداین عمق فکری در باورهای ملت باز خطر نفوذ و تغییر در بارورهای مردم وجود دارد، در جنگ صفین سپاهیان حضرت علی 15 ماه جنگیدند و سخنی از صلح و مذاکره نداشتند تا این‌که باورها آن‌ها تغییر کرد.

 


وی افزود: زمان که معاویه شکست را در مقابل خود دید، با ترفند نرم و بالا بردن قرآن‌ها بر سر نیزه‌ها، باورهای سپاه حضرت علی (ع) تغییر داد، پیش‌ازاین سپاه حضرت علی (ع) معاویه را دشمن قرآن و دین می‌دانستند و مذاکره با معاویه را جایز نمی‌دانستند.

 


حجت‌الاسلام کاملی فر بابیان این‌که دشمن به دنبال سناریوی معاویه گونه است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد باور ملت را برای ادامه نبرد با استکبار تغییر دهد، آمریکا تلاش دارد از طریق تغییر باورها چهره کریه خود را بزک‌کرده و زیبا جلوه دهد./854/202/ب1

ارسال نظرات