۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۳۰۵۶۱۷

بسیج، کشور را در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون می‌دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف کرمان گفت: بسیج در جامعه امروزی یک ظرفیت ویژه و خاص است که کشور ما را از تمامی آسیب‌های اجتماعی مصون کرده است.
هفته بسيج

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده مدیر کل اوقاف کرمان ضمن گرامیداشت هفته بسیج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: بسیج در جامعه امروزی یک ظرفیت ویژه و خاص است که کشور ما را از تمامی آسیب‌های اجتماعی مصون کرده است.


وی بیان کرد: اداره کل اوقاف استان کرمان باتوجه به داشتن 180 کارمند قرادادی، پیمانی و رسمی یکی از جوانترین نیروهای کاری ادارات استان را دارد که همگی این نیروها یک بسیجی مخلص و در خدمت اهل بیت علیهم الاسلام هستند.


حجت الاسلام قاسمی زاده، بسیج را یک قالب با ظرفیت های متفاوت عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج یک کلمه است و این کلمه مفاهیم زیادی را در بر گرفته و نباید از این ظرفیت مورد استفاده ابزاری قرار گیرد.


وی بسیج را یک شجره طیبه عنوان و ابراز کرد: استفاده بهینه از ظرفیت ها و ظرفیت سازی به موقع دو کاربرد مهمی هستند که باید همیشه مورد توجه یک بسیجی باشد.


مدیر کل اوقاف کرمان با اشاره به نقش مهم ظرفیت سازی در یک بسیجی به راهبرد حضرت نبی اکرم (ص) در هنگام ورود به مدینه اشاره و تصریح کرد: آن حضرت در نخستین فرصت حضور در مدینه سه امر مهم ساخت مسجد، اقامه نماز جماعت و برپایی نماز جمعه را به عنوان ظرفیت های مهم در دستور کار قرار داد که از این رو می توان گفت رسول اکرم (ص) هم ظرفیت ساز خوبی بوده و هم از ظرفیت ها خوب استفاده کرده اند.


حجت الاسلام قاسمی زاده در تعریف جامع یک بسیجی مخلص، بسیجی را کسی معرفی کرد که پیرو رسول گرامی اسلام(ص) و در خدمت ائمه معصوم(ع) بتواند با استفاده از ظرفیت های جامعه امروز با شناخت کامل ظرفیت سازی مناسبی را انجام دهد./9709/303/ب1

ارسال نظرات