۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۰۹۰۸۸
حجت الاسلام پرورش مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای مبارزه با مهدویت/ بصیرت و تعقل مانع سوء استفاده دشمن از مسلمانان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به اهمیت تعقل، بصیرت و الگوبرداری از اهل بیت، گفت: دشمن از بی بصیرتی و جهالت مردم در منطقه سوء استفاده می‌کند، اگر کشورهای به ظاهر مسلمان بصیرت و تعقل داشتند شاهد افراطی‌گری در منطقه نبودیم.
حجت الاسلام پرورش رييس عقيدتي سياسي منقه پدافند هوايي شهيد نصر اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن پرورش بعداز ظهر امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی، تمام تبلیغات مسموم استکبار جهانی را برای خاموش کردن نور اسلام و به طور خاص خاموش کردن فرهنگ شیعه دانست و گفت: ده ها شبکه فارسی زبان ماهواره با قیمت گزافی به طور شبانه روزی در حال ضربه زدن به فرهنگ اسلامی مردم هستند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند جهان را از رسیدن به یک حیات طیبه و آرمانی که اهل بیت حضرت رسول اکرم (ص) برای مردم می پسندند محروم سازند.

 

حجت الاسلام پرورش با اشاره به روایاتی از امام حسن عسکری(ع) سلاح مردم را در این غوغای رسانه ای دشمن، تفکر، اندیشه و عقلانیت، دانست و تصریح کرد: در حدیثی امام حسن عسگری(ع) می‌فرمایند: «بر شما باد به تفکر و اندیشیدن که باعث حیات قلب است.»

 

مسؤول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهار کرد: حضرت در این حدیث نورانی، شرط حیات انسان را حیات قلب او دانسته است که این حیات به وسیله تعقل و اندیشه در انسان به وجود می آید.

 

تعقل و بصیرت مسلمانان مانع افراطی‌گری در منطقه می‌شود

وی با اشاره به وقایع و تحولات اخیر منطقه خاطرنشان کرد: اگر ساکنان کشورهای به ظاهر اسلامی، کمی تعقل و اندیشه و بصیرت دینی و الگو پذیری از اهل بیت نورانی حضرت رسول اکرم (ص) را سرلوحه کار خویش قرار دهند شاهد این همه افراطی گری در جوامع اسلامی نیستیم.

 

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه دشمن به دنبال آتش افروزی در منطقه است گفت: واقعیت تلخ این است که با برنامه ریزی استکبار جهانی، بیشترین جنگ ها در غرب آسیا به خصوص در کشور های مسلمان اتفاق می افتد و دشمن از بی بصیرتی و جهالت مردمی که فقط نام مسلمانی را یدک می کشند، بیشترین بهره را برای ضربه زدن به اسلام، می‌برد.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن بیان روایتی از حضرت امام حسن عسکری(ع) چند سفارش آن حضرت به شیعیان را مطرح کرده و افزود: نخستین سفارش حضرت این است که تفکر، اندیشه و عقلانیت را سرلوحه کار خویش قرار دهید.

 

اگر مسلمانان بصیرت داشتند فریب قرآن برسر نیزه را نمی‌خوردند

وی در این رابطه به اتفاقات جنگ صفین اشاره کرد و گفت: آن زمانی که دشمن، قرآن ها را بر نیزه کرد تا سپاه حق را فریب دهد، اگر مردم سخن قرآن ناطق یعنی وجود مقدس حضرت علی (ع) را می‌پذیرفتند ما شاهد نتایج دیگری از این جنگ بودیم ولی متأسفانه بی بصیرتی مردم سبب شد به جای اینکه سخن قرآن ناطق را بپذیرند، تن به فتنه دادند و تمام حوادث تلخ آن گریبان گیر جامعه آن زمان شد.

 

حجت الاسلام پرورش دومین سفارش حضرت امام حسن عسکری (ع) را افتخار بودن برای اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: حضرت می‌فرمایند: افتخار ما اهل بیت باشید نه مایه سرشکستگی ما، سومین و مهم ترین انتظار حضرت از ما استواری در دین و ولایت مداری در دوران غیبت است.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهار کرد: امروزه تمام شبکه های اجتماعی و ماهواره‌ای که به نحوی از سوی استکبار جهانی خط دهی می‌شوند به طور جدی به مبارزه با اعتقاد مردم به وجود مقدس حضرت مهدی(ع) می پردازند.

 

وی در پایان تصریح کرد: حضرت امام حسن عسکری(ع) در این سفارش بسیار مهم از شیعیانشان می‌خواهند که اسیر جو سازی های دشمنان نشوند و اعتقاد به امامت و ولایت حضرت مهدی(ع) را که تنها راه نجات انسان ها در آخرالزمان است را تا ظهور آن منجی حفظ کنند./1304/202/ب1

ارسال نظرات