۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۱۰۱۱۷
معاون هماهنگ کننده سپاه ابوالفضل لرستان خبر داد؛

اجرای طرح راویان انقلاب در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اجرای طرح راویان انقلاب در جهت روشنگری در جامعه به ویژه بین نسل جوان خبر داد.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان گفت: 55 میلیون نفر از جمعیت کشور ما انقلاب را لمس نکرده اند.


وی با بیان این که در راستای روشنگری در جامعه طرح راویان انقلاب همچون طرح راهیان نور در استان اجرا می شود، افزود: راویان انقلاب با حضور در مدارس، دانشگاه ها و بین جوانان و نوجوانان به روایتگری دوران انقلاب می پردازند.


پازدار با بیان این که در تلاش هستیم که هزار و 555 پایگاه مقاومت استان لرستان هر کدام یک ستاد دهه فجر باشند، عنوان داشت: این امر نقش بسزایی در اجرای برنامه های دهه فجر دارد.


وی با اشاره به نقش مردم در شکل گیری و حفظ انقلاب اسلامی، بیان داشت: ستاد دهه فجر باید به نقش و حضور مردم توجه ویژه ای داشته باشد.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این که مسؤولیت کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان بر عهده سپاه قرار دارد، گفت: برای این کمیته 50 برنامه ویژه دهه فجر در لرستان پیش بینی شده است.


وی در ادامه با اعلام برنامه های سپاه ابوالفضل(ع) در دهه فجر خاطرنشان کرد: رژه موتوری نیروهای مسلح و سایر دستگاه های اجرایی با مسؤولیت فرماندهی انتظامی استان، برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین اصلی شهر و برگزاری مسابقات تیراندازی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران دستگاه های اجرایی از جمله این برنامه ها است.


پازدار برگزاری همایش ایلات، طوایف و عشایر استان با مسؤولیت اداره کل امور عشایری و همکاری ناحیه مقاومت عشایری سپاه استان، غبارروبی مزار شهدا و شرکت در نماز جمعه، محفل شعر و خاطره با موضوع انقلاب اسلامی با مسؤولیت اداره کل ارشاد اسلامی و همکاری بسیج جامعه هنرمندان سپاه را از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد.


برگزاری همایش نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری همایش نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این همایش با همکاری امور بانوان استانداری و بسیج جامعه زنان سپاه استان در روز هفتم دهه فجر برگزار می شود.


وی تصریح کرد: دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با خانواده های شهدا، اعزام تیم های امدادی، درمانی و خدماتی  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسبج جامعه پزشکی سپاه استان از دیگر برنامه های سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در دهه فجر است./9459/203/ب1

ارسال نظرات