۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۳۱۲۴۶۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

حراست، زمینه ‌ساز امنیت شغلی کارکنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه حراست در هر مجموعه باید اهرم بازدارندگی اتفاقات پیش رو باشد، گفت: حراست زمینه‌ساز امنیت شغلی کارکنان است، نه سلب کننده آن.
حراست، زمینه ‌ساز امنیت شغلی کارکنان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام سیدشکرالله زندوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول حراست اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، گفت: این اداره کل بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی دفتر مرکزی به عنوان یکی از موفق‌ترین ادارات استان معرفی شده که علیرغم کمبودهای اعتباراتی، صددرصد توانسته به برنامه‌های ابلاغی و اهداف مدنظر دست یابد.

 


وی در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، بیان کرد: این اداره کل، تلاش‌های ارزشمندی را در زمینه فرهنگی در استان انجام داده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به اهمیت پست حراست در هر مجموعه، اشاره داشت و با بیان اینکه حراست، چشم و گوش یک مجموعه است، تصریح ‌کرد: حراست باید اهرمی برای بازدارندگی اتفاقات پیش رو باشد.

 

حجت الاسلام زندوی، پیشگیری از وقوع تخلف‌ها در ادارات و ترویج فرهنگ مسؤولیت‌پذیری همچنین تلاش در جهت تأمین امنیت شغلی مدیران و کارکنان را جمله وظایف حراست هر مجموعه ذکر کرد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: حراست زمینه‌ساز امنیت شغلی کارکنان است، نه سلب کننده آن و صیانت و حفاظت از مجموعه اعم از نیروها و محیط پیرامونی نیز از دیگر وظایف حراست است.

 

حجت الاسلام زندوی در ادامه ایجاد محیطی سالم در هر مجموعه و پیشگیری و جلوگیری از لغزش نیروی انسانی را از دیگر وظایف مسؤول یک حراست دانست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان ابراز داشت: پست حراست به عنوان یک نگهبان و چشم مجموعه بوده و این پست در هر دستگاه باید برطرف‌کننده موانع جهت پیشرفت و پیشبرد امور باشد./851/202/ب1

ارسال نظرات