۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۱۲۸۹۳

«دختران آفتاب» در اصفهان بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «دختران آفتاب» در تالار کتابخانه مرکزی اصفهان با حضور مدیرعامل انتشارات سروش بررسی می‌شود.
 کتاب «دختران آفتاب»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، این انتشارات با همکاری سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان، نشست بررسی کتاب «دختران آفتاب» را در تالار کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌کند.

 

در این نشست علاوه بر دکتر امیرحسین بانکی، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند به عنوان نویسندگان کتاب، دکتر رضا پورحسین، قائم مقام معاونت سیمای سازمان صدا و سیما، مهدی فضائلی مدیرعامل انتشارات سروش و جمعی از مسئولان اصفهان حضور خواهند داشت.

 

کتاب «دختران آفتاب» تحقیقی روان‌شناختی و جامعه‌شناختی، فرهنگی و دینی درباره زنان با محوریت رمان و داستان است و از جمله کتاب‌هایی است که در حوزه سبک زندگی، عفاف و حجاب و منزلت زن مسلمان مورد اهتمام جدی قرار گرفته و مقام معظم رهبری در تقریظی مهم درباره آن نوشته‌اند: «در بین کتاب‌های داستانی که هدفش طرح مسائل فکری است، این بهترین کتاب از نویسنده‌ی ایرانی است» همچنین تاکید معظم له در بخشی از این تقریظ مبنی بر اینکه این کتاب «باید ترویج شود» دست‌اندرکاران سروش را برآن داشت به معرفی هرچه بیشتر این کتاب در نقاط مختلف کشور بپردازند.

 

نشست بررسی کتاب «دختران آفتاب» یکشنبه 11 بهمن‌ماه ساعت 14 در تالار کتابخانه مرکزی اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته با همکاری انتشارات سروش، شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود./998/د102/ق 

منبع: روابط عمومی نشر سروش

ارسال نظرات