۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۱۳۰۴۲

زوج کاشانی تمامی اموال خود را وقف کردند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان گفت: زوج واقف خیراندیش کاشانی که نخواستند نامی از آنان برده شود تمامی املاک و دارایی خود را وقف کردند.
حجت الاسلام جعفر جنتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام جعفر جنتی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان پیش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: این زوج واقف خیراندیش کاشانی در بهمن امسال با مراجعه به اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان با ارادت قلبی خود به ساحت مقدس اهل بیت(ع)  تمامی املاک و دارایی را وقف کردند تا با این اقدام خیر و خداپسندانه از فیوضات معنوی وقف بهره مند شوند.

 

وی افزود: این زوج واقف خیر کاشانی همگی و تمامیت ششدانگ یک باب منزل مسکونی به همراه دوباب مغازه متصل به آن به مساحت 166 مترو 33 سانتیمتر مربع در نبش خیابان کارگر به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال به عنوان حوزه علمیه و تولیت آنرا مادام الحیات با خود و پس از فوت به نماینده ولی فقیه و امام جمعه وقت کاشان قرار دادند.

 

حجت الاسلام جنتی یاد آور شد: این زوج کاشانی همچنین، همگی و تمامیت ششدانگ یک قطعه زمین به مساحت 163 مترو 15 سانتیمتر مربع واقع در خیابان کارگر کاشان به ارزش سه میلیارد ریال جهت احداث کتابخانه عمومی و طبقه دوم آن در اختیار مراکز علوم دینی اسلامی قرار گیرد وایشان تولیت موقوفه را مادام الحیات با خود و پس از فوت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز وقت کاشان قرار داد.

 

به گفته وی، این زوج کاشانی، همگی و تمامیت ششدانگ یک قطعه زمین مزروعی بصورت باغ در روستای خزاق کاشان به مساحت 600 مترمربع و  به ارزش شش میلیارد ریال جهت استفاده مراکز علوم دینیه اسلام ناب محمدی و تولیت آنرا مادام الحیات با خود و پس از فوت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه وقت کاشان قرار داده است.

 

سرپرست اداره اوقاف و امو رخیریه شهرستان کاشان یاد آور شد: این زوج واقف همچنین، همگی و تمامیت ششدانگ یک باب خانه مسکونی به مساحت 178 مترو 48 سانتیمتر مربع واقع در محله سلمقان بیدگل به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت استفاده مراکز علوم دینیه اسلام ناب محمدی و تولیت آنرا مادام الحیات با خود و پس از فوت با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه وقت کاشان قرار داده است.

 

حجت الاسلام جنتی همچنین یاد آور شد: این زوج واقف خیر کاشان، یک دستگاه کامیونت باری کفی زامیاد مدل 1385 به ارزش سیصد میلیون ریال جهت مصارف مصلای بزرگ بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان وقف نمود./1307/203/ب1

ارسال نظرات