۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۱۳۲۲۲
حداد عادل:

حداکثر 6 روحانی در لیست اصولگرایان قرار می‌گیرند/ اصولگرایان تسلیم تصمیم شورای نگهبان هستند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در لیست اصولگرایان 4 تا 6 کاندیدای روحانی حضور خواهند داشت.
نشست خبري غلامعلي حداد عادل در مرکز ملي فضاي مجازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل، سخنگوی ائتلاف اصولگریان شامگاه چهارشنبه 7 بهمن ماه در حاشیه نشست کانون انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری رسا مبنی بر تعداد افراد روحانی در لیست نهایی اصولگرایان برای انتخابات مجلس، گفت: در لیست نهایی برای انتخابات پیش رو از 4 تا 6 کاندیدای روحانی بهره خواهیم برد.

 

وی افزود: در خصوص حضور بانوان نیز پیش‌بینی می‌شود وضعیت به همین‌گونه باشد و 4 تا 6 کاندیدای خانم در لیست نهایی قرار بگیرند.

 

حداد عادل در بخش دیگری از این جمع پرسش و پاسخی در خصوص لیست نهایی اصولگرایان، گفت: هنوز تکلیف لیست نهایی و همچنین سرلیستی آن مشخص نشده است، اما به زودی نتیجه اقدامات اعلام خواهد شد.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به علی لاریجانی، عنوان داشت: علی لاریجانی اعلام کرده است که تابع نظر روحانیت خواهد بود، از این سو باید گفت تفرقه‌ای وجود ندارد.

 

وی در خصوص ثبت نام عده‌ای که عدم صلاحیت آن‌ها محرز بود نیز، گفت: همانطور که برخی از مسؤولان قوه قضاییه اعلام کردند شاید انگیزه برخی از آنها این بوده که آمار رد صلاحیت‌ها را بالا ببرند و جو سنگینی را علیه شورای نگهبان ایجاد کنند و به نفع برخی از جریانات ایجاد مظلوم نمایی کنند، که ضربه به شورای نگهبان زده شود.

 

حداد عادل در پایان یادآور شد: از تعداد 180 کاندیدای اصولگرایی که برای لیست 30 نفره ثبت نام کرده بودند شاید یک یا دو نفر باشند که صلاحیت آن‌ها احراز نشده باشد، ضمن این‌که اصولگرایان همیشه تابع قانون بوده‌اند و پس از فرایند تایید صلاحیت‌ها و اعتراضات تسلیم تصمیم شورای نگهبان خواهند بود./856/202/ب1

ارسال نظرات