۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۳۱۳۶۸۱
مسؤول بسیج طلاب قزوین:

بازدید افراد از مناطق جنگی جنبه‌های اعتقادی والایی دارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب قزوین گفت: بازدید افراد از مناطق جنگی جنبه‌های اعتقادی والایی دارد که کار بسیار ارزنده‌ای است که سبب نهادینه شدن یاد و خاطره شهدا می‌شود.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفايي

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: اعزام افراد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس موجب انتقال تجربیات از رزمندگان دفاع مقدس به افرادی که در منطقه جهت بازدید حضور دارند می‌شود.  

 

وی در ادامه افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ما باید تفکرات شهدا را فراموش نکنیم.

 

بازدید افراد از مناطق جنگی جنبه‌های اعتقادی بالای دارد

این استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: بازدید افراد از مناطق جنگی جنبه‌های اعتقادی بالای دارد که کار بسیار ارزنده‌ای است که موجب نهادینه شدن یاد و خاطره شهدا می‌شود.

 

مسؤول بسیج طلاب استان ابراز کرد: افراد با حضور و بازدید در مناطق عملیاتی دفاع مقدس روحیه ایثار و فداکاری در نگرش آنها نسبت به خانواده و جامعه تغییر می‌کند. 

 

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به اردوهای راهیان نور تصریح کرد: با بازدید از مناطق عملیاتی راه شهدا و بصیرت شهدا بین افراد بیشتر شناخته می‌شود.

 

وی در ادامه اضافه کرد: کسانی که به بازدید مناطق جنگی رفتند و شهید شدند از تمام اقوام بودند که این نشان می دهد شهدا وحدت را اوردند

 

ادامه راه شهدا از طریق خدمت صادقانه به مردم است

مسؤول بسیج طلاب استان قزوین اظهار کرد: روحانیونی که به مناطق جنگی می‌روند با یاد و خاطره شهدا زندگی می‌کنند که یکی از شهدا در وصیت نامه‌اش چنین اظهار کرد انقلاب ما یک انقلاب سرنوشت ساز و خوبی است نباید انقلاب اسلامی را تنها بگذاریم زیرا ما هر چه داریم از نعمت همین انقلاب است.

 

این کارشناس حوزوی بیان داشت: با حضور در اردوهای راهیان نور وفا داری به رهبر معظم انقلاب را از شهدا یاد بگیریم.

 

حجت الاسلام مصطفایی در پایان با اشاره به اهداف راهیان نور گفت: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم خدمت صادقانه باید به مردم داشته باشیم راه شهدا است که انقلاب اسلامی در جغرافیای طبیعی جمهوری اسلامی ایران باقی ماند و تفکر شهدا به واسطه شجره تنومند حیات طیبه به همه کشورهای اسلامی و آزادی خواه منتقل شده است و امروز شاهد اثر بخشی خون پاک شهدا در عرصه‌های بین الملی هستیم./838/302/ب3

ارسال نظرات