۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۳۱۴۴۵۸
به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

فعالیت تبلیغی بیش از 80 مبلغ در مناطق مختلف استان لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از فعالیت 82 مبلغ به مناسبت ایام دهه فجر در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
اعزام مبلغان به مناطق محروم

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ویژه برنامه های دهه فجر در سراسر مدارس علمیه استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه ها از سوی طلاب مدارس، افزود: برگزاری برنامه های دهه فجر با هدف آشنایی بیشتر طلاب با آن دوران و آرمان های انقلاب است.

 

حجت الاسلام ولی پور ایام دهه فجر را فرصتی مناسبی برای بازگو کردن حوادث سرنوشت ساز تاریخ دوران پیروزی انقلاب برای جوانان امروز دانست و عنوان کرد: بازگو کردن آرمان ها و دستاوردهای انقلاب امری مهم در جهت تداوم انقلاب است. 

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مبلغان طرح هجرت در طول سال و به صورت مستمر در مناطق محروم و روستایی بیان کرد: در ایام دهه فجر مبلغان طرح هجرت افزون بر فعالیت های مستمر خویش، در راستای تبیین و ترویج آرمان های انقلاب فعالیت می کنند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به فعالیت 82 مبلغ طرح هجرت در مناطق شهری و روستایی استان تصریح کرد: ساماندهی، برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های دهه فجر از وظایف مبلغان در این ایام است.

 

وی آشنا کردن جوانان و نوجوانان با آرمان های امام راحل و انقلاب، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع انقلاب، پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و زمینه سازی حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه را از جمله فعالیت های تبلیغی مبلغان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام ولی پور تصریح کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی بین جوانان، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و استکبار و بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی تبلیغی در راستای نهادینه کردن ارزش های انقلاب از جمله اهداف اعزام مبلغ در ایام دهه فجر است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: افزودن بر حضور مبلغان در مساجد و روستاهای استان، تا پایان دهه فجر مبلغان طرح هجرت در مدارس امین استان مشغول فعالیت تبلیغی هستند.

 

وی با بیان این که بصیرت افزایی بین دانش آموزان و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جدید از مهم ترین فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی در ایام دهه فجر است، افزود: مبلغان در راستای انجام فعالیت تبلیغی خویش و مدیریت برنامه های اجرایی مساجد در مناطق محروم ضرورت حضور مردم در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه را نیز یادآور می شوند./9459/302/ب1

ارسال نظرات