۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۳۱۴۴۶۳
امام جمعه اهر:

انقلاب اندیشه‌های ضد اسلامی استکبار را در هم شکست

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام حاجی زاده گفت: حکومت سلطنتی پهلوی ابزار دست استکبار جهانی استکبار جهانی و صهیونیسم برای اعمال حرکت های غیر انسانی و ضد اسلامی در منطقه بود.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، انقلاب اسلامی ایران را نعمتی بزرگ برای دنیای امروز بشریت دانست و اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب  انقلاب را با حمایت های مردم به پیروزی رساند.


وی انقلاب را شکننده غل و زنجیر های استبداد و یوغ استکبار جهانی دانست و ابراز داشت: حکومت سلطنتی پهلوی ابزار دست استکبار جهانی استکبار جهانی و صهیونیسم برای اعمال حرکت های غیر انسانی در منطقه بود.


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که پهلوی تلاش داشت مظاهر دین را از جامعه برچیند، تصریح کرد: با حضور روحانیت آگاه و مراجع بزرگ تقلید و در رأس آن حضرت امام خمینی (ره) نتوانستند مظاهر دین اسلام را از بین ببرند.


حاجی‌زاده، با اشاره به اینکه ما اصلاً در دین اسلام حکومتی در مورد سلطنت نداریم و باید سرنوشت مردم کشور بر دستان خود آنها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اکنون در سطح دنیا ایران به جایگاه اصلی خود دست‌یافته است و با وجود حاکمیت ولی‌فقیه، هیچ‌کسی حق امر و نهی به ولایت را ندارد.


وی با بیان اینکه مردم‌سالاری و ولایت‌فقیه همان مسیری است که دین اسلام آن را تعی
ین کرده است، گفت: ولایت‌فقیه، بزرگ‌ترین ارمغان و موفقیتی بوده که در نظام اسلامی به وجود آمد و حتی در قانون اساسی نیز این موضوع درج‌شده و تمامی اختیارات را در دست دارد.


امام‌جمعه اهر، با اشاره به اینکه مردم در انتخاب رئیس‌جمهور، نمایندگان و حتی رهبری توسط مجلس خبرگان نقش دارند، گفت: بایستی ما از دستاوردهای انقلابی اسلامی حفاظت کرده و بعد، از امانتی که امام راحل و شهدا در اختیار ما گذاشته مراقبت کرده و تقویت کنیم، چراکه این نظام، نظامی کارآمد است.


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به‌تمامی دنیا صادرشده و اکنون نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان الگو شده است، تأکید کرد: امروز در بیشتر نقاط جهان، باوجود تروریست‌های داعش و تکفیری‌ها به ناامنی کشیده شده، ولی ایران بااین‌همه دشمنی استکبار علیه ما، امن‌ترین کشور در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود./854/302/ب3

ارسال نظرات