۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۱۴۵۷۵
رییس ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نمایش اقتدار ملت ایران دانست.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی امروز در جمع اعضای این ستاد با اشاره به ضرورت هماهنگی میان نهادهای مختلف در برگزاری برپایی آیین های دهه فجر، اظهار داشت: در طول دهه فجر تمامی برنامه های پیش‌بینی شده در سطج استان اجرایی می شود.

 


وی برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را عصاره تمامی برنامه های دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اعم از زن و مرد و پیر و جوان باید در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی حضوری باشکوه داشته باشند، چراکه امسال نیز همچون سال های قبل دشمنان چشم به چگونگی حضور مردم در این حماسه دوخته اند.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن را به لحاظ ابعاد داخلی و خارجی بسیار پراهمیت دانست و افزود: این عرصه سیاسی محل و نمایشی برای نشان دادن اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در داخل و خارج است که می تواند موجب ارتقای وحدت و انسجام ملی شود.

 


وی ادامه داد: مردم هوشیار و انقلابی آذربایجان شرقی همچون سایر استان های کشور در این روز بار دیگر نشان خواهند داد که پس از سپری شدن 37 سال از انقلاب همچنان با شور و حرارت از آرمان های انقلاب، امام راحل و منویات مقام رهبری پشتیبانی و حمایت می کنند.

 


رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی  با بیان این‌که راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار ملت ایران است، گفت: باید توجه داشت که تمامی نقشه های شوم دشمنان با نمایش اقتدار و وحدت ملت خنثی شده و ترفندهای آنها برای چندمین بار با شکست مواجه خواهد شد.

 


همچنین حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در سخنانی، با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری برای ایام الله دهه فجر، از برگزاری تعداد 400 عنوان برنامه از سوی این مجموعه خبر داد و گفت: از این تعداد 79 برنامه مربوط به آیین های جشن انقلاب است که در فرهنگسراهای شهر در حال برگزاری است.

 


وی افزود: برگزاری یکصد نمایشگاه فرهنگی، هنری، صنایع دستی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، 22 محفل انس با قرآن، 22 نشست سیاسی بصیرتی پیرامون انتخابات آینده و پنج یادواره شهدا از جمله این برنامه ها است آیین های دهه فجر از سوی شهرداری تبریزتا 29 بهمن سالروز قیام تاریخی مردم تبریز ادامه خواهد داشت.

 


بنابر این گزارش، اعضای این ستاد، بر اتخاذ تمهیدات لازم و کافی از سوی دستگاه های مختلف و نیز فراهم سازی زمینه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تأکید کردند و سازماندهی مناسب دسته جات راهپیمایی از محلات تا محل برگزاری مراسم اصلی، هماهنگی مدیران اجرایی مراسم با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی مورد بحث قرار گرفت.

 


همچنین برجسته سازی نقش مساجد در آغاز راهپیمایی در محلات، رعایت نظم و انظباط در برگزاری مراسم و رعایت زمان و ساعت برگزاری، تقویت سیستم صوتی در مسیرهای راهپیمایی و فعال تر شدن رسانه های گروهی در تهییج و تشویق مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن در این نشست مورد تاکید قرار گرفت./935/202/ب1

ارسال نظرات