۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۳۱۴۷۲۲
آیت الله مجتهد شبستری:

حمله به شورای نگهبان در راستای تضعیف رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: طرح شورای رهبری از سوی برخی عمال داخلی در حقیقت در راستای حملات دشمن برای تضعیف رهبری است، چون دشمن از ولایت فقیه و جایگاه مردمی آن هراسان است.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در همایش روحانیان نیروهای مسلح استان، اظهار داشت: نوک تیز حملات دشمن علیه ولایت فقیه است.

 


وی با بیان این‎که استکبار جهانی رمز پیروزی و تداوم انقلاب را ولایت فقیه می داند، گفت: طرح شورای رهبری در حقیقت در راستای حملات دشمن برای تضعیف رهبری است، دشمن از ولایت فقیه و جایگاه مردمی آن هراسان است.

 


عضو خبرگان رهبری انقلاب را از ثمرات روحانیت با رهبری امام راحل دانست و افزود: انقلاب اسلامی در حقیقت تفسیر عملی حاکمیت الهی است، در زمان غیبت رهبری الهی بر عهده ولایت فقیه است تا احکام الهی را به اجرا گذارد.

 


وی با بیان این‌که دشمنی استکبار و عمال داخلی آن با ولایت فقیه، بسیج و سپاه پاسداران است، تصریح کرد: برخی مزدوران داخلی از آنجایی که نمی توانند به ولایت فقیه مستقیما هجوم برند بسیج و سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار داده اند.

 


امام جمعه تبریز طرح شورای رهبری، حمله به شورای نگهبان، سپاه و بسیج از سوی برخی در داخل را همه در راستای هجمه به ولایت فقیه و هم صدا با دشمن دانست و اذعان داشت: دشمن برای آنکه بتواند ولایت فقیه و رهبری را تضعیف کند از راه های مختلف ورود پیدا می کند.

 


وی یکی از وظایف بزرگ روحانیت را مقابله با تهاجم دشمن و عمال داخلی آن علیه ولایت فقیه دانست و ابراز داشت: وظیفه روحانیت روشنگری و بصیرت افزایی در میان ملت است، روحانیت با تبین برکات خط ولایت به مبارزه با دشمن بروند.

 


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان این‌که روحانیت در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن هستند، خاطرنشان کرد: روحانیت باید در برابر این سیل عظیم هجمه دشمن مجهز باشد و با پاسخ گویی به شبهات از انحراف نسل جوان جلوگیری کند.

 


وی ادامه داد: یکی دیگر از وظایف روحانیت شناساندن برکات و جایگاه بسیج و سپاه برای نسل جوان و مردم کشور است، تبیین نقش بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و خدمات بسیاری که سپاه برای کشور انجام داده است مد نظر روحانیت باید باشد.

 


آیت الله شبستری با توجه به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، خواستار تبیین ملاک های اصلحیت برای مردم شد و گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، از این رو در تبین مسیر صحیح باید روحانیت تلاش کند./854/202/ب1

ارسال نظرات