۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۱۵۱۴۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

فرهنگ و تفکر ولایی عامل فروپاشی مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر منشاء گمراهی داعش و گروه های تکفیری و تروریستی را عمل به ظواهر و مسائل به غیر از اسلام ناب محمدی(ص) دانست.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع روحانیان فعال در شجره طیبه صالحین بسیج استان اظهار داشت: تنها راه سعادت دنیوی و اخروی در پیروی از ولایت فقیه است، همچنانکه پیروزی انقلاب اسلامی نیز ثمره ولایت‌مداری ملت ایران بوده است.


وی با بیان این‌که حرکت زیر پرچم ولایت فقیه و در راس آن رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین عامل سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت مطلقه فقیه اصلی مهم است که دشمنان نظام اسلامی ایران همواره به دنبال فراموشی آن بوده اند.


حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که تفکر بسیج و روحانیت با ولایت عجین بوده است، تصریح کرد: تاکنون هر کجا این تفکر بسیج حکمفرما بوده، توفیقات ارزشندی برای نظام حاصل و توطئه ها و نقشه های دشمن نقش بر آب شده است، بنابر این تبعیت از ولایت در هر زمان و مکان واجب است.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که تلاش امروز دشمنان مقابله با تفکر بسیج و فراموشی اصل ولایت فقیه است، تصریح کرد: بسیج، دشمن استکبار بوده و آن ها از این ایده ها و تفکرات بسیج هراسان هستند و به برکت وجود بسیجیان، استکبار حتی خیال حمله به کشور را نمی تواند داشته باشد.


وی با تأکید بر این‌که بسیج باید در کنار بصیرت افزایی و کسب معرفت، به دنبال کسب معنویات باشد و در این راستا خود را قوی کند، افزود: امام خمینی(ره) در سال 67 بر بسیج جهانی مسلمانان اشاره کردند و اکنون در سطح کشورهای اسلامی شاهد تحقق این موضوع هستیم که حزب الله در لبنان، انصار الله در یمن و دفاع وطنی در سوریه نمونه هایی از آن هستند.


حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که فرهنگ و تفکر ولایی عامل اصلی فروپاشی قدرت‌های مستکبر در شرق و غرب عالم است، گفت: به طور قطع پیامد آن چیزی جز نابودی استکبار نیست به طوری که رهبر معظم انقلاب اظهار کردند که تا 25 سال آینده دیگر رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های جدید دشمنان اظهار داشت: دشمن نفوذ و سلطه از طرق مختلف بر جهان اسلام را در ذهن خود می پروراند که ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری از این راه های نفوذ استکبار جهانی برای نابودی دین و شریعت اسلام است.


وی، منشاء گمراهی داعش و گروه های تکفیری و تروریستی را عمل به ظواهر و مسائل به غیر از اسلام ناب محمدی(ص) بیان کرد و گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی پس از گذشت 37 سال از پایه گذاری انقلاب اسلامی هنوز باور نکرده اند که دیگر نباید به دنبال سلطه جویی و فتنه ستیزی در بین امت اسلامی باشند./935/202/ب3

ارسال نظرات