۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۳۱۵۳۳۰
جانشین سپاه حضرت محمد رسول الله:

نسل جدید ظرفیت دریافت روح شهادت طلبی و مقاومت را دارد

خبرگزاری رسا ـ جانشین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: نسل جدید این ظرفیت را دارد و ما باید با نوشته قلم، فیلم، کتاب، قصه، بیان و گفتن، روح شهادت طلبی و مقاومت را در نسل جدید بدمیم.
سردار احمد ذوالقدر، جانشين فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار احمد ذوالقدر جانشین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، در همایش رونمایی از هفت عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: امروز طلیعه و نور انقلاب اسلامی همه عدالت خواهان جهان را گرفته است.

 

وی عنوان کرد: امروز ده‌ها نقطه در جهان از جمله یمن و نیجریه از آزادی انقلاب اسلامی الگو گرفتند، بسیاری از مسلمانان و آزادی خواهان کشورهای دور آرزومندند که نظام بر پایه اسلام را ایجاد کنند.

 

جانشین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، اظهار داشت: خون شهدا سبب پایداری انقلاب اسلامی ایران شده است.

 

سردار ذوالقدر بیان داشت سپاه حضرت رسول(ص) افتخار دارد که در بسیاری صحنه‌ها از جمله در صحنه کتاب و جمع آوری اسناد شفاهی دفاع مقدس پیشتاز است، افزون بر آن کتاب‌های چاپ موسسه را به سه زبان زنده دنیا عربی، انگلیسی و فرانسوی ترجمه شده است، وقتی این کتاب ها را نقاط دیگر دنیا رفت استقبال فراوانی از آن شد.

 

وی ابراز کرد: همان کسانی که روز در صحنه نظامی مقابل دشمن بودند امروز در صحنه قلم زدن به پیکار با دشمن پرداختند.

 

جانشین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: امروز این ما هستیم که روزی خوار شهدا هستیم و زننده بودن آنها را لمس می‌کنیم، بنابراین این پاسداشت ها و نوشتن‌ها حاصل فراوانی دارد، اگر می‌شد شهد را بیاوریم به قدر و منزلت او پی می‌بردیم.

 

سردار ذوالقدر با اشاره جوهر قلم عالم بالاتر از خون شهید است زیرا این شهید را می‌سازد و راه او را ترویج می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از نوشته ها به نام دفاع مقدس، عملیات یا گردان و غیره نوشته می‌شود با آنچه باید باشد بسیار فاصله دارد.

 

وی عنوان کرد: امروز زیاد هستند جوانانی که دو روز از عقد او گذشته برای مستشاری به سوریه رفته و شهید شده یا جوانی که شهید شد و بعد از دو ماه فرزند او به دنیا آمده است بنابراین نسل جدید این ظرفیت را دارد و ما باید با نوشته قلم، فیلم، کتاب، قصه، بیان و گفتن روح شهادت طلبی و مقاومت را در نسل جدید بدمیم./807/202/ب1

ارسال نظرات