۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۷۶۱
امام جمعه شهر برزک کاشان:

عدم دقت شورای نگهبان در تأیید افراد سبب تبدیل کاندیداها به سران فتنه می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک با بیان این که فتنه ۸۸ تابلویی گویا از تبعات رعایت نکردن حق الناس است، گفت: در فتنه ۸۸ حقوقی ضایع شد که به فرموده رهبر معظم انقلاب تاکنون حواشی آن اقدامات بد و خلاف منافع نظام و مردم، برای کشور تبعات دارد.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به فرمایشات رهبری بر موضوع حق الناس در انتخابات، گفت: در آموزه های دینی حق الناس دارای جایگاه ویژه ای است، چرا که خداوند نسبت به حق الناس سخت گیری بیشتری دارد و در آن مردم طرف حساب خواهند بود.

 

وی افزود: اگر در جامعه موضوع حق الناس جدی گرفته شود، بسیاری از معضلات و مشکلات و ضایع شدن ها از بین خواهد رفت و شاهد جامعه ای بهتر خواهیم بود.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان این که با ایجاد انقلاب و وجود دموکراسی و مردم سالاری، باید بر اساس آن به مردم نیز آزادی و حق انتخاب سرنوشت داده شود، افزود: در این شرایط گروه های مختلفی اعم از مردم، کاندیداها و متولیان امر انتخابات و طرفداران کاندیداها و برگزار کنندگان انتخابات حق پیدا می کنند.

 

امام جمعه شهر برزک با اشاره به این که شورای نگهبان و متولیان انتخابات نیز دارای حق هستند، گفت: کوچکترین خطا از سوی هر یک از آنها موجب ضایع شدن حق مردم می شود.

 

وی با تأکید بر این که فتنه 88 به زیبایی نشان می دهد که حق مردم چگونه می تواند ضایع شود، گفت: در فتنه 88 حقوقی ضایع شد که به فرموده رهبر معظم انقلاب تا کنون حواشی آن اقدامات بد و خلاف منافع نظام و مردم، برای کشور تبعات دارد.

 

به گفته وی، فتنه 88 تابلویی گویا از تبعات رعایت نکردن حق الناس از سوی مردم و کاندیدها است، از این رو، تأیید شورای نگهبان نیز که بر اساس قانون افراد را رد یا تأیید می کند، اگر دقت نشود، آن افراد در آینده به سران فتنه تبدیل می شوند.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با لیست های انتخاباتی، گفت: حساسیت رهبری در مورد لیست ها از دوره های قبل بیشتر شده است که بر این اساس احتمال می رود دست هایی به دنبال ارائه لیست هایی متناقض با صلاح نظام باشند.

 

امام جمعه شهر برزک گفت: به سفارش رهبر معظم انقلاب مردم باید دقت کنند که لیست انتخاباتی را از چه کسی دریافت می کنند./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات