۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۱۶۱۸۶
امام جمعه موقت ساری:

راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت ملت ایران در تبعیت از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری، راهپیمایی امروز ملت ایران در سراسر کشور را تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در تبعیت محض از ولایت و رهبری دانست.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ساری در جمع خبرنگاران، حضور گسترده امروز ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را تعیین کننده دانست و گفت: حماسه 22 بهمن همواره در خنثی سازی توطئه های دشمنان بسیار اثرگذار بوده است.

 

وی با بیان این که حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به ترفندها و تحریم های دشمنان و راهی در جهت اقتدار همه جانبه ایران اسلامی است، گفت: ملت ایران اسلامی استوار و با صلابت تر از گذشته در این راهپیمایی عزت آفرین شرکت کردند.

 

حجت الاسلام یوسف پور ادامه داد: مردم با بصیرت کشورمان در مراحل مختلف حساس این انقلاب، همواره دلبستگی خود را به انقلاب و نظام و ارزش ها نشان داده اند و این بار نیز با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی رقم زدند.

 

مسؤول شورای هماهنگی مازندران با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و پاسداشت از استقلال و آزادی است، گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی امسال به مستکبران اعلام کردند که تا آخرین نفر و نفس با قدرت‌های سلطه‌گر و استکبار توطئه‌گر مبارزه خواهیم کرد.

 

وی با بیان این که باید اصل نظام و حیثیت آبرو و انقلاب در راهیپیمایی 22 بهمن ماه حفظ شود و این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است، ادامه داد: دشمنان نظام همواره تلاش کردند حضور ملت ایران را در صحنه های حساس و تعیین کننده این انقلاب کمرنگ کنند که با هوشیاری و بصیرت این ملت نقشه های آنها با شکست مواجه شده است.

 

امام جمعه موقت ساری اضافه کرد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به دشمنان نشان دادند که با گذشت 37 سال از انقلاب همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در آنها هنوز وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند این عظمت و عزت را درهم بشکند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب همواره تعیین کننده و اثرگذار بوده است، گفت: هر چه حضور مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی پر رنگ تر باشد قدرت چانه زنی مسؤولان در عرصه سیاست خارجی بیشتر خواهد بود.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هر ساله در 22 بهمن با راهپیمایی دشمن شکن خود بر اعتبار و درخشش انقلاب می افزایند و برگ زرین دیگری بر اوراق پر افتخار نظام اضافه می کنند، ادامه داد: وحدت و اتحاد مهم ترین عامل در رشد و تعالی انقلاب است.

 

امام جمعه موقت ساری، 22 بهمن را نمای عینی اعیاد بزرگ اسلام یعنی عید فطر، قربان و غدیر توصیف کرد و افزود: شیرینی ظفر بعد از طاغوت، قربانی کردن اسماعیل های این کشور در پای اراده الهی برای حکومت اسلامی و اتمام نعمت الهی برای تحقق جمهوری اسلامی جلوه آن اعیاد بزرگ است./950/202/ب1

ارسال نظرات