۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۳۱۶۲۹۵

همایش ملی جبهه مجازی در حوزه فرهنگ، ایثار و شهادت در اراک برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: دومین همایش ملی جبهه مجازی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نهادینه کردن آن در اندیشه، باور و رفتار جامعه در اراک برگزار می شود.
حجت الاسلام حسن هنرمند مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: دومین همایش ملی جبهه مجازی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نهادینه کردن آن در اندیشه، باور و رفتار جامعه در اراک برگزار می شود.

 

اشاعه فرهنگ ایثار شهادت در جامعه اسلامی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در رابطه با اهداف همایش ملی جبهه مجازی در حوزه فرهنگ، ایثار و شهادت، گفت: توسعه ظرفیت های لازم در رسانه خصوصا رسانه های برخط در جبهه مجازی و همچنین حمایت از تولید آثار ارزنده فرهنگی و هنری در حوزه اندیشه و قلم، در جهت اشاعه فرهنگ ایثار شهادت در جامعه اسلامی از دیگر اهداف این همایش است.

 

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به این که همایش ملی جبهه مجازی در حوزه فرهنگ، ایثار و شهادت به مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد، گفت: علاقمندان تا پایان بهمن ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل و جمع آوری اطلاعات رسانه های مجازی و برخط (وبلاگ ها و رسانه های مجازی اجتماعی) در حوزه ایثار و شهادت استان اقدام کنند.

 

جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورا است، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر دشمنان و بدخواهان مصون می دارد.

 

حجت الاسلام هنرمند با تاکید بر این که جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: رشادت ها، روحیه معنویت و ایثار و فداکاری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باید به نسل های جوان جامعه انتقال داده شود است.

 

نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کرد، گفت: رسانه ها باید با گزارش ها و برنامه های مناسب فرهنگ ایثار و شهادت سبب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت شوند.

 

حجت الاسلام هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا حق عظیمی بر گردن همه ما دارند و باید قدردان فداکاری و دلاورمردی آنان باشیم چرا که آرامش و امنیت کنونی مرهون رشادت ها و جانفشانی های آنان است.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی شش هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/302/ب3

ارسال نظرات