۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۳۱۶۷۳۹
کارشناس مسائل سیاسی:

جهان در حال گذر از پیچ تاریخی و سرنوشت ساز است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که جهان در حال گذر از یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز است، گفت: ایران اسلامی در این شرایط سرنوشت ساز، در اوج قدرت و نفوذ راهبردی منطقه ای قرار دارد.
عليرضا رضا زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، علیرضا رضا زاده کارشناس مسائل سیاسی یکشنبه شب در جمع نماز گزاران مسجد جامع فین کاشان گفت: دشمن با توجه به آسیب پذیر بودن از منطق قوی و قدرت نرم تفکر امام راحل و انقلاب، توطئه ها و هجمه های خود را در غالب نفوذ سیاسی و فرهنگی به اوج رسانده است.

 

وی با بیان این که مصداق بارز اذعان به قدرت و نفوذ راهبردی جمهوری اسلامی، اظهارات پایان سال 2014 هنری کسینجر خطاب به اوباما است گفت: کسانی که سطح استکبار ستیزی امام راحل و رهبر معظم انقلاب را برنمی تابند چگونه می خواهند پذیرای امام زمان(عج)باشند.

 

رضا زاده گفت: آیا هنگام ظهور امام زمان(عج)، شیطان بزرگ و اسرائیل کودک کش و رژیم جنایتکار سعودی مزاحمتی به وجود نخواهند آورد و از ظهور ایشان استقبال خواهند کرد؟

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که سربازان و یاوران امام زمان(عج) چه کسانی خواهند بود گفت: سربازان و یاوران امام زمان(عج)  افرادی از جنس مدافعان حرم و طرفداران منطق امام و انقلاب و یا طرفداران سازش با آمریکا خواهند بود.

 

به گفته وی، کسانی که امروز تبعیت از ولی فقیه جامع الشرایط که نایب عام امام زمان در زمان غیبت کبری است را تاب نمی آورند چگونه خود را برای تبعیت امام زمان(عج) آماده کرده اند.

 

رضا زاده گفت: سلیمان صرد خزاعی که دلیل عدم همراهی خود با مسلم بن عقیل را عدم حضور امام حسین(ع) می دانست در زمان حضور حضرت در کربلا حاضر بود یا  این که غایب بود.

 

به گفته وی، امروز نیز برخی به جای تشکر ازمدافعان حریم ایران اسلامی در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس، ماتم زده گریه تفنگداران آمریکا شده اند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به این که راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال ملت ایران، نشان داد مردم غیور ایران همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و نفوذ ناپذیر هستند گفت: این حضور گسترده نشانه پویایی و سرزندگی انقلاب و گواه دلدادگی مردم به انقلاب خودشان است.

 

وی افزود: در هیچ جای دنیا، در سالروز انقلاب ها و جشن های استقلال و یا روزهای ملی علیرغم تبلیغات گسترده و تعطیلی آن روز و اختصاص مشوق های گوناگون چنین جمعیتی به خیابان ها نمی آید و این حضور و مشارکت مردمی در جهان بی نظیر است.

 

رضا زاده با تأکید بر این که این امنیت بی نظیر و مثال زدنی ثمره حفظ روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و حضور گسترده مردم است گفت: مادامی که گزینه های روی میز و تهدیدات آمریکا وجود دارد و آمریکا با ‹‹دی ان ای ایرانی›› مشکل دارد، مرگ بر آمریکا هم وجود خواهد داشت.

 

وی افزود: دولت مردان آمریکا سیرت گرگ دارند و مادامی که ملت در خط امام خمینی(ره) حرکت می کنند، گرگ صفتی آمریکا که فرموده ایشان بود را فراموش نمی کند./1307/202/ب3

ارسال نظرات