۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۱۷۳۱۹
آیت الله طبرسی:

مجلس خبرگان حزبی و گروهی زیان آور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که مجلس خبرگان مقتدر و با صلابت زمینه عزت و اقتدار نظام و ولایت فقیه را فراهم می کند، بیان داشت: نباید این مجلس با اهمیت را حزبی و گروهی کنیم بلکه باید شأن و جایگاه آن همچون گذشته حفظ بماند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار طلاب و روحانیان  آمل با بیان این که روحانیت شیعه در طول تاریخ همواره تلاش کرده مردم را در گفتار و عمل به سوی خداوند متعال دعوت کند، افزود: بررسی کارنامه روحانیت شیعه در دوران غیبت همواره بر مبنای از خودگذشتگی و ایثار بوده است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز طلاب و روحانیان حوزه های علمیه میراث دار یک جریان تاریخی و معنوی هستند که از سوی فقها و بزرگان دینی در طول تاریخ پایه گذاری شده است، افزود: روحانیت باید از این میراث ارزشمند با همه توان خود حراست و پشتیبانی کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه نگاه ها به عملکرد طلاب و روحانیت است، گفت: یک طلبه و روحانی باید در عمل الگوی جامعی برای آحاد جامعه اسلامی باشد.

 

آیت الله طبرسی، حفظ زهد و تقوا از سوی طلاب و روحانیان را یک امر مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از دلایل مهم رجوع مردم به علما و روحانیان در تاریخ زهد و تقوای عالمان دینی بود که ازخدای نکرده خدشه دار شود وجهه مردمی خود را از دست خواهند داد.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که طلاب باید خوب درس بخوانند و فرصت ها را از دست ندهند، گفت: شرایطی که امروز به برکت انقلاب اسلامی، تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه فراهم است در گذشته نبوده است.

 

وی با تأکید براین که روحانیت امروز باید هر آنچه که در توان دارد برای حفظ و تقویت نظام به میدان بیاورد، افزود: در شرایطی که دشمنان بسیاری برای ضربه زدن به این نظام الهی هم قسم شده اند باید گوش به فرمان نائب امام زمان(عج) باشیم تا آسیبی به مملکت ما وارد نشود.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام ما بسیار رفیع و حائز اهمیت است چون انتخاب رهبر انقلاب را بر عهده دارد، افزود: به همین دلیل باید در انتخاب افراد برای ورود به مجلس خبرگان حساسی ویژه داشته باشیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مجلس خبرگان رهبری از متشکل از فقها، علما و شخصیت های بزرگ انقلاب و نظام است، ادامه داد: یکی از تاریخی ترین اقدامات این مجلس پس از ارتحال امام  خمینی(ره) بود که با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به وظیفه حساس و حیاتی خود عمل کرد.

 

وی با رد هر گونه اظهار نظر در خصوص شورایی شدن رهبری در نظام اسلامی این گونه اظهارات را به ضرر انقلاب و نظام دانست و گفت: انتخاب رهبر برای جامعه اسلامی گروهی و جناحی نیست و نباید این گونه اظهارات در جامعه ترویج شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تدابیر مقام معظم رهبری در دو دهه اخیر بسیاری از فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: اگر مدیریت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود شرایط امروز کشور به گونه ای دیگر بود.

 

وی با بیان این که مدیریت پیامبر گونه مقام معظم رهبری در سال های کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار داد، افزود: دوست و دشمن به نوع مدیریت رهبر معظم انقلاب اذعان دارند و به همین دلیل دشمن تلاش می کند این جایگاه ارزشمند را تضعیف کند.

 

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران به تهدیدات و فتنه‌هایی که بعد از رحلت امام راحل از سوی دشمنان انقلاب اسلامی پیش آمد اشاره کرد و گفت: اگر تدبیر عالمانه رهبری نبود مشکلات بعد از رحلت امام راحل جمهوری اسلامی را دچار نابسامانی می‌کرد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که بدخواهان داخلی و خارجی به دنبال مخدوش کردن فضای انتخابات هستند، افزود: ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به دشمنان نظام نخواهند داد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که مجلس خبرگان مقتدر و با صلابت زمینه عزت و اقتدار نظام و ولایت فقیه را فراهم می کند، بیان داشت: نباید این مجلس با اهمیت را حزبی و گروهی کنیم بلکه باید شأن و جایگاه آن همچون گذشته حفظ بماند./950/202/ب3

ارسال نظرات