۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۱۷۷۷۴
کارشناس مسائل مذهبی:

رسول اکرم، پیامبر رحمت لطف و مهربانی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی گفت: برترین راه تمسک از حضرت رسول(ص) و مزد رسالت ایشان ،دوست داشتن و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت است.
پيامبر اکرم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ملکی ،استاد اخلاق ،صبح امروز دوم اسفند ماه در مراسم اولین دهه عزاداری بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) که در حسینیه صنف لباس فروشهای تهران برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای اهل بیت عصمت و طهارت گفت: پیامبر اسلام (ص) با وجود تحمل مصائب بسیار هیچگاه شکوه ای به زبان نیاوردند و تنها توصیه ایشان احترام و ارادت به اهل بیت (ع) بود.

 

وی با بیان این که حضرت موسی (ع) در دوران پیامبری خود رنجها و ستمهای فراوانی را برای ترویج یکتاپرستی متحمل شد افزود: رسول مکرم اسلام با وجود حجمه شدید توهین ها و آزارها هیچگاه گلایه نکردند و این خصوصیات ناب اخلاقی آن بزرگوار سبب شد ایشان پیامبر رحمت نام بگیرند.

 

استاد اخلاق در ادامه با اشاره به مسایلی مانند خشکسالی یا مشقات روزانه ریشه اصلی مشکلات را کم شدن ارتباط با خدا دانسته و راه حل آن را استغفار عنوان کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور دشمنان اسلام و ظالمین در تمامی ادوار نمونه بارز این دسته را گروه هایی مانند داعش و همدستان آن عنوان کرد و گفت: نابودی دشمنان اسلام از اهم واجبات است.

 

در ادامه مراسم مداح اهل بیت (ع)حاج منصور ارضی پس از ذکر مصیبت با اشاره به  انتخابات پیش رو مورد تایید بودن 20نفر از لیست اصولگرایان را اعلام و مهم‌ترین هدف را ایجاد مجلسی فاطمی عنوان کرد.

 

وی با بیان سعی دشمن در ایجاد اتحداد در برابر حضور ملت گفت: شرکت در راگیری وظیفه آحاد مردم برای جلوگیری از دسیسه دشمن است و باید با نگاهی دقیق برای انتخابات مجلس یازدهم نیز از همین امروز برنامه ریزی کرد./9599/203/ب3

ارسال نظرات