۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۰۴۳
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

ترویج سیره فاطمی مهم ترین راه مقابه با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه در کانون مساجد استان خبر داد و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه، گفت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ فاطمی در جامعه است.

 

وی با بیان این که امرو کانون خانواده مورد هدف دشمن قرار گرفته است، افزود: دشمن در قالب دسیسه های گوناگون به دنبال متزلزل کردن و فروپاشی کانون خانواده است.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: حفظ کانون خانواده با ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی فرزندان مهم ترین راه جلوگیری از اجرای توطئه های دشمن در قالب تهاجم فرهنگی است.

 

وی در ادامه با بیان این که دشمن برای دستیابی به اهداف شوم در قالب جنگ نرم از دسیسه های مختلفی استفاده می کند، افزود: هدف دشمن دور کردن مردم به ویژه جوانان از ارزش های دینی است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: الگو گرفتن از ائمه معصومین(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

 

وی با بیان این که حضرت فاطمه(س) الگویی کامل برای بانوان است، گفت: رواج سیره فاطمی در خانواده ها برای جلوگیری از توطئه های دشمن باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: برنامه های مختلفی جهت اجرا در ایام فاطمیه در کانون ها تدوین شده است.

 

وی برگزاری مسابقاتی با عنوان سیره فاطمی، جلسات سخنرانی با محوریت سبک زندگی اسلامی و فاطمی را از جمله برنامه های اجرایی در کانون های مساجد استان عنوان کرد و افزود: این برنامه ها به منظور آشنایی بیشتر جوانان، نوجوانان و خانواده ها با سیره فاطمی برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: تشکیل حلقه های معرفتی، قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا(س)، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف از دیگر برنامه های اجرایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی خاطرنشان کرد: تبیین سیره علمی و عملی حضرت زهرا(س) مهم ترین هدف برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان است./9459/202/ب1

ارسال نظرات