۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۴۵۶
استاد حوزه علمیه قم:

تکیه بر اقتصاد مقاومتی کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم مشکلات اقتصادی را در شأن مردم ایران ندانست و گفت: مسؤولان مشکلات اقتصادی را مربوط به تحریم می‌دانند در حالی که استفاده از مدیران لایق و برنامه‌ریزی‌های صحیح و نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی باعث خواهد شد تا کشور عزتمندانه در مسیر پیشرفت قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن سعيدي استاد درس خارج حوزه علميه قم
حجت الاسلام والمسلمین حسن سعیدی استاد حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شرکت پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مردم با روزهای اول انقلاب هیچ فرقی نکرده‌اند و هنوز شور و شوق انقلابی در مردم حاکم است.
 
استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: نصیحت‌های پدرانه رهبر معظم انقلاب در مردم تأثیرگذار است و هدایت‌های ایشان راه درست حرکت را به مردم انقلابی نشان می‌دهد؛ نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌های انقلاب و امام (ره) آشنا شده‌اند و پشتوانه‌های جدید کشور در عرصه‌های مختلف هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی از وجود دستی غیبی در حمایت از انقلاب، مردم و رهبری سخن گفت و افزود: خارجی‌ها تحلیل‌هایی اشتباه و جدای از عقل بشر دارند؛ آن‌ها از واقعیت بیگانه‌اند و مصداق بارز ختم الله علی قلوبهم هستند که قلبشان درکی ندارد.
 
وی تقابل ملت و نظام را آرزوی دشمنان اسلام و انقلاب توصیف کرد و ابراز داشت: این‌ها نیروهای انقلابی و عموم مردم را خوب درک نکرده‌اند؛ دشمنان جمهوری اسلامی هنوز به فکر این هستند که از مردمی که به صحنه آمده‌اند سوء استفاده کنند در حالی که این مردم بسیار بصیر و فهیم هستند.
 
استاد حوزه علمیه قم مشکل اصلی ملت سلحشور ایران را مسائل اقتصادی دانست و اظهار داشت: ناکامی‌ها و چالش‌های اقتصادی کنونی در شأن مردم با وفا و با استقامت ایران نیست؛ مردم در راه اسلام و انقلاب هستند و از نواحی دیگر خطری انقلاب و اصل اسلام را از جهتی دیگر تهدید نمی‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مشکل تمام مردم ایران را تنها اقتصادی توصیف کرد و افزود: با هر کس که مصاحبه می‌شود مشکلی جز مشکل اقتصادی ندارد از این رو وظیفه مسؤولان است که برای تشکل از حضور گسترده‌شان در این مسیر تلاش کنند و مشکلات مردم در این زمینه را به سرعت مرتفع کنند.
 
وی ضعف مدیریت در کشور را نقص عرصه اقتصاد دانست و ابراز داشت: مسؤولان مشکلات اقتصادی را مربوط به تحریم می‌دانند در حالی که استفاده از مدیران لایق و برنامه‌ریزی‌های صحیح و نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی باعث خواهد شد تا کشور عزتمندانه در مسیر پیشرفت قرار گیرد./836/ت302/ج1
ارسال نظرات