۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۳۱۹۹۰۱
آیت الله دری نجف آبادی:

نمایندگان مجلس با دوری از بازی‌های سیاسی و حزبی به فکر مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید بازی های سیاسی را کنار گذاشته و بیشتر از اینکه به فکر منافع طیف و جناح خاصی باشند برای آبادانی همه نقاط کشور، ایجاد اشتغال و ارتقای سطح معیشتی مردم تلاش کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز چهارشنبه 12 اسفند جمع مدیران استانی اراک، بیان کرد: مردم با حضور در حماسه دیگری را در تاریخ ایران اسلامی خلق و به جهانیان نشان دادند که هموار پیرو آرمان های امام، انقلاب اسلامی و پشتیبان مقام معظم رهبری هستند.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در پای صندوق های رای دشمنان و بدخواهان را وادار به اعتراف به اقتدار و عظمت ایران اسلامی کرد و این حضور پرشور سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام شد.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که که در همسایگی  ایران ما برخی کشورها درگیر جنگ و نزاع هستند و انتخابات هفتم اسفند در کشور عزیزمان بدون هیچ حادثه ای در کشور پهناور ایران اسلامی برگزار شد، گفت: این مهم نشان از عظمت و اقتدار نظام اسلامی به رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری دارد و آحاد جامعه باید به دلیل وجود این امنیت ارزشمند شکرگزار باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که هفتم اسفند ماه سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان شد و نظام اسلامی را تا 10 سال آینده بیمه کرد، اظهار داشت: حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در پای صندوق های رای دشمنان و بدخواهان را وادار به اعتراف به اقتدار و عظمت ایران اسلامی کرد.

 

امام جمعه اراک در رابطه با حاشیه سازی و تفرقه افکنی رسانه های غربی، گفت: روحانیان از ابتدای قیام امام راحل همواره پشتیبان و حامی ایشان بوده اند و هیچگاه به ارزش های نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بی وفایی نکرده اند.

 

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: رسانه های غربی با انعکاس اخبار و گزارش های دروغ و بی اساس سعی در ایجاد تفرقه بین روحانیان و مردم دارند اما هم ملت ایران اسلامی و هم جامعه روحانیان با هوشیاری، توطئه های دشمنان را به موقع شناسایی و خنثی می کنند

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر این که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید دست در دست دولتمردان داده و برای ارتقای سطح معیشتی و توان اقتصادی مردم تمهیدات کاربردی بیندیشند، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید بازی های سیاسی را کنار گذاشته و بیشتر از اینکه به فکر منافع طیف و جناح خاصی باشند برای آبادانی همه نقاط کشور، ایجاد اشتغال و ارتقای سطح معیشتی مردم تلاش کنند./842/202/ب1

ارسال نظرات