۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۳۲۲۰۱۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز خبر داد؛

برگزاری ۱۰۰۰ برنامه قرآنی در سال ۹۴ از سوی دارالقرآن تبلیغات اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری ۱۰۰۰ برنامه قرآنی از سوی دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز در سال ۹۴ خبر داد.
مسعودي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری یک هزار برنامه قرآنی توسط دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز در سال 94 خبر داد. 

 

وی ادامه داد: در راستای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی اثر گذار دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز با تلاش های پیگیر موفق به برگزاری یک هزار برنامه قرآنی اثر گذار طی سال 94 در سطح استان البرز شد.

 

وی ادامه داد: این برنامه ها در قالب محافل انس با قرآن کریم، کلاس های روخوانی و روانخوانی، تفسیر قرآن کریم، تلاوت، ترتیل، حلقه های تفسیر قرآنی کریم، انعقاد تفاهم نامه همکاری قرآنی با نهاد ها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی، توسعه و ترویج موسسات قرآنی،برگزاری دوره های آموزشی ویژه مربیان قرآنی در سطح استان و ارائه طرح های مختلف جهت توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی بوده است.

 

این فعال قرآنی در البرز ضمن تأکید بر توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی تصریح کرد:اگر فرهنگ قرآن و اسلام به معنای واقعی در جوامع نهادینه شود بسیاری از مشکلات روحی و روانی و حتی مادی افراد برطرف خواهد شد.

 

مسعودی تنها راه نجات بشریت را تمسک به قرآن و اهل بیت علیهم السلام برشمرد و گفت:قرائت قرآن نور دیده را تقویت کرده و باعث نزول برکات الهی بر بندگان بشری در طول اعصار می‌شود.

 

وی در پایان گفت:دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز تلاش می‌کند که در سال 95 با ارائه طرح های راهبردی فرهنگ قرآن و اسلام را به معنای واقعی در سطح استان نهادینه کند و در این راستا نیازمند حمایت سایر دستگاهای اجرایی استان است.

 

وی در پایان گفت:گفت:قرآن درس ایستادگی و مقاومت در برابر سختی ها و مشکلات روزگار را به ما می آموزد و در این مسیر ما باید تمام تلاش خود را جهت اعتلای فرهنگ قرآن ومفاهیم مندرج در آن بکار گیریم./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات