۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۳۲۲۵۷۰
همزمان با ایام سال نو؛

جنگ‌های معارفی ویژه خانواده‌ها در آستان حضرت معصومه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام سال نو جنگ های معارفی ویژه خانواده‌ها با ارائه نکات کاربردی در عرصه خانواده، تربیت دینی فرزند و همسرداری در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
جنگ هاي معارفي خانوادگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با ایام سال نو جنگ های معارفی ویژه خانواده ها در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.


در این جنگ ها نکات کاربردی در عرصه خانواده، تربیت دینی فرزند و همسرداری توسط سخنرانان برجسته حوزه علمیه قم برای خانواده ها بیان شده و در کنار جنگ ها به خانواده ها توسط واحد مشاوره حرم، مشاوره های دینی ارائه می شود.


برگزاری مسابقات حضوری، پرده خوانی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی بخش دیگری از برنامه هایی است که در این جنگ ها برای خانواده برگزار می شود.


این جنگ های معارفی تا 13 فروردین ماه صبح ها از ساعت 11 تا 12:30 دقیقه و عصرها از ساعت 17: 30 دقیقه تا 19 در سالن اجتماعات نمایشگاه فاطمی در صحن جامع فاطمی برگزار می شود.

 

همچنین مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی خانواده ها و مشاوره تربیتی و اخلاقی در تمام صحن ها صبح ها از 9:30 دقیقه تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 21 برگزار می شود.


لازم به ذکر است؛ حضور تمامی خانواده ها در این برنامه ها بدون محدودیت بوده و خدمات مشاوره ای هم به صورت رایگان به خانواده ها ارائه می شود./968/ت303/ی

ارسال نظرات