۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۲۲۵۸۷
رییس تبلیغات اسلامی حاجی آباد:

شعار سال به گفتمان عمومی در محیط‌ های علمی و آموزشی تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: امروز اقتصادی مقاومتی باید به عنوان گفتمان عمومی در محیط‌های علمی و آموزشی در کشور و بین اقشار مختلف مردم تبدیل شود.
شعار سال به گفتمان عمومی در محیط‌ های علمی و آموزشی تبدیل شود

حجت الاسلام جلیل درویشی رییس تبلیغات اسلامی حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با بیان اینکه امروز اقتصادی مقاومتی باید به‌عنوان گفتمان عمومی در محیط‌‌ های علمی و آموزشی و بین اقشار مختلف مردم برای تحقق شعار سال تبدیل شود، گفت: باید فرهنگ جهادی تقویت شود تا هویت جامعه نسبت به این مسأله ارتقاء پیدا کند و محور جهت‌دهی مردم به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

 

وی توسعه اقتصادی در هر جامعه را راهبرد سیاسی صاحب‌نظران برای اداره کامل کشور خواند و افزود: بیشترین مسأله‌ای که از گذشته تاکنون گریبان‌گیر خانواده‌های ایرانی بوده موضوع معیشت و رونق اقتصادی است که اگر به نام‌گذاری سال‌های اخیر مقام معظم رهبری توجه کنیم این دو مطلب به روشنی دیده می‌شود که متاسفانه دولت‌مردان ما از این حیث غفلت کرده‌اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد، احیا و رونق دادن چرخه تولید و حمایت از سرمایه‌های داخلی کشور را مهم ترین مسأله برای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با توجه به استعدادهای مادی و معنوی و ذخائر غنی در کشور و با پیروی از الگوی اقتصادی بومی و علمی می‌توان صف‌آرایی دشمنان انقلاب را شکست و با حفظ دست‌آوردهای مهم در کشور، الگوی الهام‌بخشی از اقتصاد مقاومتی را برای دنیا ترسیم کرد.

 

وی همچنین به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا (ع) پرداخت و افزود: مسؤولان آمریکا یک مستبد حقیقی هستند و امروز رفتار دوگانه آن‌ها به دنیا ثابت شده است که حرف و عمل‌شان با هم یکی نیست و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نمی‌دانند که این ملت فهیم ایران اسلامی، اهداف و شیوه‌های پیدا و پنهان دشمنان را به خوبی درک کرده‌اند.

 

حجت الاسلام درویشی در ادامه، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند اراده و همت همگانی دانست و ابراز داشت: برنامه های دراز مدت و طرح های کارشناسی شده برای عملیاتی کردن و نیروی کار و توان داخلی جوانان و فرهیختگان این مرز بوم امری ضروری است.

 

وی با تاکید بر اینکه در شرایط بسیار حساسی از لحاظ هجمه و فتنه دشمن قرار داریم، تصریح کرد: هوشیاری مسؤولان، آحاد ملت و روحانیت برای رفع دغدغه های رهبری در زمان کنونی که دشمن برای نظام خط و نشان جدید می کشد، از ضروریات امر است.

 

رییس تبلیغات اسلامی حاجی آباد تاکید کرد: جدی گرفتن هشدارهای مقام معظم رهبری و اقدام علمی به آنها، سبب می شود تا کشور از وضعیت بهتری از لحاظ اقتصادی برخوردار شود.

 

وی از تبدیل شدن بحران به فرصت به عنوان یکی دیگر از مزیت های اقتصاد مقاومتی نام برد و اذعان داشت: تجربه 37 ساله پیروزی انقلاب نشان داد دشمنان هم از کوچک ترین خلل برای از بین بردن انقلاب بزرگ ترین استفاده را خواهند برد، بنابراین با تمام توان باید در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال 95 گام برداریم./851/302/ب1

ارسال نظرات