۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۲۲۹۳۴
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان:

جشن میلاد حضرت زهرا در 30 امامزاده شاخص کرمان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جوار 30 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص کرمان برگزارمی شود.
حضرت فاطمه زهرا

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا از اجرای برنامه های متنوع ویژه ای از سوی اداره کل اوقاف کرمان در محل امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.


وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در اماکن متبرکه استان کرمان گفت: در راستای اجرای این طرح نوروزی با حضور چشمگیر عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، زائران و گردشگران نوروزی مراسم جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا (س) در آستان متبرکه 30 امامزاده شاخص کرمان برگزار می شود.


حجت الاسلام فاطمی افزود: راه اندازی ایستگاه های شربت و شیرینی، آذین بندی و آماده سازی اماکن متبرکه همراه با برنامه های سخنرانی و مولودی خوانی از جمله برنامه های اجرایی این جشن فرخنده است.


وی تصریح کرد: تجلیل از سادات جلیل القدر و همچنین اهداء جوایز به بانوانی که اسم آنها مزین به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد از جمله دیگربرنامه های اجرایی این جشن بزرگ است که در محل اماکن متبرکه شاخص استان در حال برگزاری است./9709/102/ب1

ارسال نظرات