۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۳۲۳۱۷۶
آیت الله علما:

اردوهای راهیان نور با نفوذ فرهنگی دشمنان مقابله می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور با نفوذ فرهنگی دشمنان مقابله می کند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب شکل گیری اعتقادات نسل آینده شده و آن ها را با فرهنگ اصیل اسلامی آشنا می سازد.
آيت الله علما

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ غنی شهدا و دفاع مقدس از ملزومات زمان است، ابراز داشت: ترویج فرهنگ شهدا موجب جذب جوانان و نوجوانان به مسائل دینی می شود.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری استقبال از اردوهای راهیان نور بیش از سال های گذشته بود و امید است که این روند افزایشی تداوم داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این اردوها نیروهای مردمی به صورت خودجوش پای کار بودند و مرد و زن و جوان و نوجوان تعطیلات نوروزی خود را در جوار شهدا و یادمان های دوران دفاع مقدس سپری کردند.


آیت الله علما بیان داشت: اردهای راهیان نور فرهنگ شهدا را در جامعه نهادینه ساخته و با نفوذ فرهنگی دشمنان مقابله می کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب شکل گیری اعتقادات نسل آینده شده و آن ها را با فرهنگ اصیل اسلامی آشنا می سازد.


وی اظهار داشت: حضور خودجوش طلاب و روحانیان نیز در مناطق عملیاتی افزون بر بهره مندی آن ها از فضای معنوی حاکم در اردوهای راهیان نور، می تواند اثرگذاری ویژه ای بر افراد حاضر در مناطق عملیاتی داشته باشد.


امام جمعه کرمانشاه روشنگری و افزایش بصیرت را از جمله اهداف طلاب و روحانیان دانست و گفت: قرارگیری در فضای معنوی راهیان نور اثرگذاری سخنان طلاب و روحانیان را دوچندان کرده و بستر گرایش افراد به سوی آموزه های دینی و ارزش های اسلامی را فراهم می آورد.


آیت الله علما در پایان عنوان داشت: امید است چنین اقدامات فرهنگی در جامعه نهادینه شده و بیش از پیش گسترش یابد و در سال های آتی شاهد برنامه ریزی بهتر و حضور پر رنگ تر مردم در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم./857/302/ب1

ارسال نظرات